Foto: Publicitātes attēli
“Aizkraukles banka” mainījusi nosaukumu un ieviesusi jaunu bankas zīmolu. Turpmāk tās nosaukums būs “ABLV Bank”.

Zīmola maiņa ir daļa no 2008. gadā pieņemtās bankas attīstības stratēģijas, kas orientēta uz tirgus pozīciju iekarošanu Austrumeiropā. Jaunā zīmola izstrādes mērķis ir stiprināt asociāciju ar izvēlēto biznesa virzienu, nostiprināt bankas reputāciju starptautiskajā vidē, vienlaikus saglabājot pēctecību ar līdzšinējo zīmolu. Mainoties bankas juridiskajam nosaukumam un zīmolam, nav mainījusies bankas īpašnieku struktūra. Bankas vadība ir palikusi nemainīga, tāpat kā sadarbības noteikumi ar esošajiem klientiem un partneriem.

„Daudzi no mūsu klientiem nav Latvijas rezidenti, tādēļ vēlējāmies, lai bankas vārds ir viegli uztverams starptautiskajā vidē un klientiem viegli izrunājams. Jaunais zīmols sevī nes mūsdienīga, mērķtiecīga, starptautiska uzņēmuma garu,” saka bankas valdes priekšsēdētājs Ernests Bernis.

Zīmola izstrāde tika uzsākta 2009.gadā. Tajā aktīvi piedalījās pazīstamā zīmolu aģentūra no Lielbritānijas „The Brand Union”, kuras darbu portfelī ir “Credit Suisse”, “Bank of America”, “HSBC” un daudzu citu starptautisku uzņēmumu un banku zīmolu izstrāde un maiņa.

“ABLV” grupā ietilpst “ABLV Bank”, “ABLV Capital Markets”, “ABLV Asset Management”, “ABLV Transform Partnership”, “ABLV Consulting Services”, “ABLV Corporate Services”, “New Hanza City” un citi uzņēmumi. “ABLV” grupai ir pārstāvniecības Maskavā, Sanktpēterburgā, Jekaterinburgā, Kijevā, Odesā, Minskā, Almati, Dušanbē, Baku un Taškentā.

Bankas lielākajiem akcionāriem — Oļegam Fiļam, Ernestam Bernim un Nikai Bernei pieder 85,9% no bankas pamatkapitāla.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!