Foto: Publicitātes attēli
Sākot no sestdienas, Francijā uz jebkuras reklāmas, kuras modelis vai modele būs digitāli apstrādāta, lai padarītu slaidāku, ir jānorāda brīdinājums, vēsta BBC.

Uz uzlabotajiem attēliem būs jānorāda brīdinājums, kurā būs rakstīts "Photographie retouchée" (rediģēta fotogrāfija).

Komersantiem, kuri jauno normu nepildīs, varēs piemērot līdz pat 37,5 tūkstošiem eiro lielu sodu vai arī sodu 30% vērtībā no reklāmas izmaksām.

Desmitiem tūkstošu cilvēki Francijā sirkst ar anoreksiju. Francijas valdība cer, ka šādi tiks samazināt "ekstrēmais" tievums starp modelēm un sabiedrības tieksme pēc ķermeņa aprisēm, kuras nemaz nav reālas, jo attēlos radītas ar dažādu datorprogrammu palīdzību.

Francija nav pirmā valsts, kas ieviesusi šādu normu, vērš uzmanību BBC. Jau iepriekš šāda brīdinājuma norādīšana ieviesta Izraēlā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!