Dodies uz veikalu kā mīnu lauku, nekad nezini, kur un kā uzrausies. Gan jau daudziem ir bijušas līdzīgas situācijas, bet parasti jau nepievērs tam lielu uzmanību un ej tālāk savās gaitās.

Var jau teikt: "Ko var "cepties" tāda sīkuma dēļ, ir arī svarīgākas lietas". Tā mēs ejam tikai tālāk, it kā neko nemanītu, bet lieltirgotāji tikai berzē rokas un realizē savus mārketinga trikus.

Šoreiz ir stāsts par kādu lielveikalu Iecavas novadā. Pārsteidza tas, ka kafijai ar identisku nosaukumu, svaru un svītrkodu katrā plauktā ir sava cena. Īsa auguma cilvēki maksā mazāk, nekā gara auguma cilvēki. Pārdevējai jautāju: "Ar ko atšķiras viena paciņa no otras?" Viņa atbildēja: "Ne ar ko". Kad pie kases jautāju par cenu, tad kasē atbildēja - "Nevar būt!". Nolasot svītrkodu, izrādījās, ka pareizā cena ir tā zemākā. Tas ir tikai viens gadījums no simta. Ja jau neviens neko nesaka, tad lieltirgotājs var rīkoties kā vien vēlas. Tomēr, ja katrs teiks un aizrādīs, cerams, ka daudz kas mainīsies uz labo pusi, kad tu varēsi iet uz veikalu un nedomāt, kur vēl ir paslēpti kādi zemūdens akmeņi. Veiksmīgus pirkumus!


Sūtiet foto, video reportāžas 'DELFI Aculieciniekam' - aculiecinieks@delfi.lv vai reģistrējieties un kļūstiet par 'DELFI Aculiecinieka' autoru.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!