Foto: DELFI Aculiecinieks

Aculiecinieks Dins vērsies pie portāla "Delfi" ar samilzušu problēmu, kura netiek risināta jau divus mēnešus. AS "Sadales tīkls" pie viņa mājas Jersikas pagastā izdangājis ceļu, pa kuru vairs nav iespējams pārvietoties. Uzņēmumā sola ceļu šonedēļ sakopt.

"Kādreiz Jersikas pagasta Strodos pie mājas "Liepkrasti" bija ceļš, pa kuru varēja ar čībiņām iet līdz šosejai, bet atnāca Latvijas "Sadales tīkls" un ieraka savu kabeli, tas jau nekas, ka 2 mēnešu garumā neviens neliekas ne zinis, lai to visu nolīdzinātu un izlabotu," pauž vīrietis.

"Droši vien "Sadales tīkls" uzskata, ka tas ir mans pienākums pēc viņu, atklāti sakot, cūcībām, visu sakopt. Es tiešām neuzskatu, ka tādiem "Sadales tīkla" vadītājiem būtu jābūt savos amatos un jāsaņem alga," sašutis aculiecinieks.

Savukārt "Sadales tīkla" pārstāve Tatjana Smirnova norāda, ka "Sadales tīkla" pamatuzdevums ir nodrošināt kvalitatīvu un drošu elektroenerģijas piegādi saviem klientiem, tādēļ elektrotīkla atjaunošanas, uzturēšanas un remontu darbs tiek veikts visu gadu, neatkarīgi no gadalaika vai laika apstākļiem. Viņa apliecina, ka Līvānu novada Jersikas pagastā februārī sākta zemsprieguma 0,4 kilovoltu gaisvadu elektrolīnijas pārbūve par kabeļu līniju. Elektrotīkla rekonstrukciju un kabeļu līniju izbūvi veiks 3,2 kilometru garumā līdz augustam. Darbus veic SIA "EEC Latvija". Iecerēts, ka pēc elektrotīkla pārbūves elektroapgādes drošums un kvalitāte būtiski uzlabosies 22 "Sadales tīkla" klientiem.

Pēc februārī īstenotajiem rekonstrukcijas, tostarp rakšanas darbiem zeme tika nolīdzināta, tomēr tā bija sasalusi. Turklāt šopavasar zemes mitruma līmenis bijis augsts, izveidojušies zemes iesēdumi. ""Sadales tīkls" ir atbildīgs uzņēmums, kuram ir svarīgi, lai veiktais darbs būtu veikts kvalitatīvi un klients būtu apmierināts ar uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem, tādēļ zemes izlīdzināšanu šajā īpašumā paredzēts veikt nedēļas nogalē, kad beigsies lietavas un zeme būs nosēdusies. "EEC Latvija" ir sazinājies ar klientu un informējis par darbu izpildes termiņu," apliecina Smirnova.

Gadījumos, ja ir radušās neskaidrības, pārpratumi vai konstatētas kādas nepilnības veiktajos darbos, uzņēmums aicina par to ziņot, sūtot informāciju uz e-pastu st@sadalestikls.lv vai zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 8403.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!