Foto: DELFI Aculiecinieks
Portāla "Delfi" redakcijā vērsusies kāda grūtniece, kura apgalvo, ka Ādažu "Optimus mēbeles" veikalā pārdevējs atteicies palīdzēt automobilī iekrāmēt nopirktās preces. Uzņēmuma pārdevēji par notikušo pauž krasi pretēju versiju.

Nesaprašanās starp pircēju gaidībās un pārdevēju notikusi piektdien, 18. augusta, pēcpusdienā. Grūtniece bija ieradusies, lai samaksātu un paņemtu iepriekš pasūtītās mēbeles. "Pēc pavadzīmju parakstīšanas piebraucu ar mašīnu pie rampas veikala aizmugurē. Pārdevējs manis iegādātās mēbeles pieslēja pie veikala ārējās sienas un teica: "Lūdzu, jūsu mēbeles!"," notikušo apraksta sieviete. No veikala sienas līdz automašīnai bijuši apmēram desmit metri. Grūtniece esot pārjautājusi pārdevējam, vai patiesi viņai, esot gaidībās, pašai jāstiepj un automašīnā jāceļ mēbeles. Pārdevējs esot atbildējis, ka viņš nav krāvējs.

"Biju aizbraukusi viena pati. Nācās pašai nest un iekraut mēbeļu komplektus. Ko nevarēju panest, vilku pa zemi, piemēram, kumodes daļas mašīnas bagāžniekā iecēlu ar vairākiem piegājieniem," portālam raksta sieviete. Pēc notikušā sieviete prāto, ka, visticamāk, neiejūtīga attieksme pret grūtniecēm nav vis uzņēmuma politika, bet drīzāk darbinieku izvēle. "Ja sabiedriskajā transportā grūtniecei iedod vietu, tad Ādažu mēbeļu veikalā grūtniecēm (nerunāsim vispār par klientiem) nākas kraut mēbeles," rezumē lasītāja.

Krasi pretēju ainu par notikušo, aprunājoties ar veikala darbiniekiem, ieguvusi uzņēmuma SIA "Alb Web" ("Optimus mēbeles") attīstības un pārdošanas daļas vadītāja Irina Ozoliņa. Sazinoties ar Ādažu veikalu, viņa noskaidrojusi, ka konkrēto pārdevēju, kurš grūtniecei 18. augustā izsniedza mēbeles, kolēģi raksturo kā laipnu, atsaucīgu un pat iejūtīgu personu.

"Otra kolēģe šodien mācēja pastāstīt, ka, atgriežoties no preču izsniegšanas, kolēģis esot atnācis satraukts un neizprašanā. Uz jautājumu, kas atgadījies, atbildējis, ka kliente pavēles formā izteica: "Iekrauj mašīnā!" Uz kolēģes jautājumu, vai iekrāvi, izskanējusi atbilde: "Protams."," stāsta Ozoliņa, kura apņēmusies jau tuvākajā laikā aprunāties arī ar pašu pārdevēju.

"Optimus mēbeles" iekšējie kārtības noteikumi paredz laipnu klientu apkalpošanu, kā arī palīdzību, izsniedzot preces, ja klientam tas nepieciešams, sacīja Ozoliņa.

"Diemžēl neesot klātienē, grūti spriest par radušos situāciju. Nedzirdot sarunu, ne aizstāvēšu, ne arī nosodīšu vienu vai otru pusi. Tomēr, apskatot mūsu klientes, jūsu lasītājas, iesūtīto bildi, nav konstatējami paku bojājumi, kuriem būtu jārodas, ja iepakojumu vilktu pa zemi," rezumēja Ozoliņa. Uzņēmuma pārstāve arī aicina laipni aicina pircēju sazināties ar "Optimus mēbeles", lai pārrunātu un risinātu notikušo.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!