Foto: Publicitātes foto
Portāla "Delfi" lasītājs ir sarūgtināts par izklaides uzņēmuma darbinieka rīcību Carnikavas Nēģu svētkos sestdien, 26. augustā. Vīrietis apgalvo, ka viņa trīs gadus vecā meitiņa uz piepūšamajām atrakcijām sākusi histēriski raudāt, jo darbinieks bērnu parāvis aiz kapuces, tikmēr uzņēmums "Annels" pārmetumus noraida.

"Kad atbraucām uz Nēģu svētkiem Carnikavā, pie ieejas pamanījām foršas piepūšamās atrakcijas. Gribēju sagādāt bērnam svētkus un iegādājos ieejas biļeti atrakcijās uz 30 minūtēm," savu stāstu par pieredzi Carnikavā sāk lasītājs. Pēc naudas saņemšanas kasiere vīrietim esot iedevusi aproci, kā arī papīra gabalu ar numuru. Tomēr pie atrakcijas nav bijis neviena darbinieka, kas iedoto papīra gabalu pārbaudītu, tāpēc meitene devusies izklaidēties.

"Tad es ieraudzīju puiku, kas atbild par aprocēm. Pateicu, ka meita jau izklaidējas. Viņš paņēma čeku, bet tālākā reakcija bija neadekvāta. Uzzinājis, kurš ir mans bērns, viņš uzkāpa uz atrakcijas, pavilka meitu aiz kapuces un tā pieturot, uzlika viņai aproci. Meita sāka kliegt," atminas vīrietis. Redzot meitas reakciju, vīrietis piesteidzies un paņēmis bērnu klēpī, taču nomierināt izdevies vien ar grūtībām. Meitene atrakcijā atgriezties vairs neesot vēlējusies. "Darbinieks tai brīdi vienkārši smējās, sakot, ka noteikumi ir un paliek noteikumi," klāsta lasītājs.

Pēc notikušā vīrietis vēlējies atgūt savu čeku, taču ne atbildīgais par aprocēm, ne arī kasiere to viņam to nav atdevuši.

"Annels Grupa" pārstāve Ingrīda Krūziņa uzsver, ka darbinieks rīkojies pareizi, kad vērsās pie bērna un mēģināja uzlikt tam rokā aproci. "Bet aproces nav iespējams izsekot apmeklētājiem un tiem atvēlētajam laikam (red.uz atrakcijas)," paskaidro Krūziņa, piebilstot, ka bērni mēdz būt dažādi, un, iespējams, kāds arī nobīstas no sveša cilvēka, par ko uzņēmums atvainojas. "Tomēr esam pilnībā pārliecināti, ka bērns netika rauts, turēts ar spēki vai citādi fiziski aizskarts. Konkrētais darbinieks, kas apkalpoja piepūšamās atrakcijas no mūsu apmeklētājiem saņēmis tikai labākās atsauksmes," pauž Krūziņa.

Komentējot pārmetumus par to, meitas tēvs nevarējis saņemt atpakaļ savu čeku, uzņēmumā norāda, ka, iespējams, darbinieks sniegto biļeti paņēma un izmeta. "Bieži klienti biļetes atstāj darbiniekiem, jo tuvumā nav atkritumu urnu. Šādos gadījumos biļetes tiek vienkārši izmestas, bet nav nekāda iemesla tās paņemt vai paturēt sev," paskaidro uzņēmuma pārstāve. Krūziņa arī akcentē, ka "Annels Grupa" ar atrakciju apkalpošanu nodarbojas jau vairākus gadus un nepiekopj negodīgu attieksmi pret patērētājiem un nodokļu sistēmu.

Saistībā ar notikušo uzņēmuma pārstāve apgalvo, ka vēlreiz atgādināts un atkārtoti apkalpošanas standarti, lai Nēģu svētkos notikusī situācija vairs neatkārtotos.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!