"Ir bijuši mēģinājumi daļu no robiem ietvē aizklāt ar metāla plāksnēm, tomēr tās sabrukšanas procesu neaptur. Šīs bedres ir bīstamas gan gājējiem, kuri var gūt traumu, tajās iekāpjot, gan riteņbraucējiem.
Arī margas kļūst arvien sarūsējušākas, tātad - neizturīgākas. Tās būtu jāapstrādā, lai vismaz palēninātu rūsēšanas procesu.
Kamēr vēl Vanšu tilta gājēju daļa nekļūst par reālu draudu rīdziniekiem, salauztā asfalta vietas un margas steidzami ir jāsalabo," norāda Pulks.
Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļas pārstāve Ilze Krūkle: "Rīgas dome informē, ka pērn pēc Satiksmes departamenta pasūtījuma tika veikta neatkarīga inspekcija astoņām transporta būvēm Rīgā, tostarp Vanšu tiltam.
Kā norāda speciālisti, Vanšu tiltu arī turpmāk drīkst ekspluatēt ar esošajām ikdienas satiksmes slodzēm. Tilts vizuāli ir nolietots, taču arī gājēju drošību tas neapdraud.
Plānots, ka 2015.gadā pašvaldība izstrādās Vanšu tilta atjaunošanas projektu, un pēc Salu tilta rekonstrukcijas, 2017.gadā tiks sākts tilta kapitālais remonts."
Sūtiet arī savas reportāžas un saņemiet balvu - dāvanu karti 30 eiro vērtībā "Lage" restorānu - "Gan bei", "Thali" - apmeklējumam.
Foto un video gaidām epastā aculiecinieks@delfi.lv, vai arī izmantojiet nereģistrētajiem autoriem reportāžu iesniegšanai paredzēto formu!