Foto: F64
Svētdien, 29. oktobrī, ne visi "Rīgas satiksmes" autobusi pārgāja uz ziemas laiku, portālam "rus.delfi.lv" ziņo aculiecinieks Oļegs. Vīrieša ģimenei sistēmas kļūdas dēļ vienas stundas biļetes vietā nācās šķirties no divām.

"Gan autobusā izvietotajos ekrānos, kā arī pie vadītāja laiks pulkstenī bija noregulēts pareizi, taču biļešu reģistrācijas aparātā tas bija kļūdains," klāsta Oļegs.

Oļegs pateicīgs autobusa vadītājam, kurš izdrukāja bezmaksas biļeti. Tajā bija redzams reālais laiks. "Interesanti, cik daudz cilvēku jau paguvuši vienas biļetes vietā iztērēt vairākas? Kad uzņēmums plāno reģistrācijas aparātos noregulēt pulksteni pareizi? Nebrīnos, ka arī pirmdienā kādam pa ceļam uz darbu būs jāpiedzīvo pārsteigums," pārdomas pauž Oļegs.

Uzņēmumā "Rīgas satiksme" portālam "rus.delfi.lv" pavēstīja, ka uzņēmums pārgājis uz ziemas laiku. Pulksteņa rādītājs ticis pārgriezts gan uz ekrāniem, kas izvietoti blakus vadītājam, kā arī biļešu reģistrācijas aparātos. "Iespējams, ka kādas tehniskas kļūmes dēļ, atsevišķos salonos biļešu reģistrēšanas aparātos laiks nav ticis mainīts. Pašlaik "Rīgas karte" skaidro situāciju," pauda "Rīgas satiksme" sabiedrisko attiecību speciāliste Baiba Bartaševiča-Feldmane.

"Ja pasažieri saskaras ar problēmu, ka biļešu reģistrācijas aparātos pulkstenis rāda nepareizi un ka vienas biļetes vietā sistēma noņem divas, tad aicinām klientu vērsties jebkurā "Rīgas satiksme" apkalpošanas centrā ar iesniegumu. Naudu par otru biļeti mēs noteikti atgriezīsim," sacīja Baiba Bartaševiča-Feldmane.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!