Lasītājs sūdzējās, ka, zvanot uz PS "Siltumserviss Rīga" informatīvo telefonu, divu dienu laikā klausuli neviens nepacēla, bet trešajā tālrunis bija atslēgts. SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" (RNP) informatīvais telefons arī nedarbojās, tāpat palīdzību neviens nespēja sniegt, zvanot uz RNP speciāli izveidoto numuru avāriju gadījumiem.

Portāls "Delfi" sazinājās ar RNP valdes priekšsēdētāju Aivaru Gontarevu, kurš solīja situāciju nokārtot līdz ceturtdienas, 11. oktobra, vakaram.

"Tika izsaukti meistari, kuri konstatēja problēmu – jānomaina cirkulācijas sūknis, pēc tā nomaiņas arī atjaunota karstā ūdens padeve," informēja Gontarevs.

"Mana ģimene ceturtdien ap pulksten 20 vakarā varēja svinēt siltā ūdens dienu. Viens pats strādnieks RNP valdes priekšsēdētāja tiešā kontrolē paveica neiedomājamo - beidzot pieķērās darbam un novērsa manis norādīto defektu," priecājās lasītājs.