Foto: DELFI Aculiecinieks
Una 7. martā iegādājās biezpienu "Baltais", lai piedalītos uz iepakojuma norādītajā loterijā. Aplūkojot iepakojumu ciešāk, atklājās, ka loterija noslēgusies pirms trim mēnešiem. Biezpiena ražotājs, uzņēmums "Tukuma piens" atzīst, ka radusies kļūme fasēšanā.

AS "Tukuma piens" mārketinga nodaļas vadītājs Armands Artihovičs atzīst, ka biezpiens iefasēts iepakojumā, uz kura ir informācija par pērn rudenī noritējušu loteriju.

"Iepakojums bija palicis pāri, taču nebija izņemts no ražošanas. Kļūdas dēļ tas ir paņemts un izmantots produkta fasēšanai," situāciju skaidro Artihovičs. Ņemot vērā Unas ziņoto, uzņēmums informējis ražošanas daļu, lai turpmāk iepakojumu vairs neizmanto un atlikumu pienācīgi utilizē.

"Atvainojamies par neprecizitāti," pauž Artihovičs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!