Foto: AP/Scanpix
Telekomunikāciju uzņēmuma "Bite" klients Lauris Paulovičs nokļuvis nepatīkamā situācijā, jo kompānijas pārstāvji pieprasījuši vīrietim samaksāt par telefonu, kuru viņš savā īpašumā nemaz neiegūs, portālam "Delfi" pastāstīja Paulovičs. "Bites" pārstāvji gan skaidro, ka šī situācija esot vien pārpratums.

Portāls "Delfi" piektdien saņēma Pauloviča vēstuli, kurā vīrietis stāsta, ka, nododot labošanā savu "Bites" salonā iegādāto mobilo telefonu "LG", viņam lietošanā uz remonta laiku piešķirts mobilais tālrunis "Huawei".

Saņemot tā saucamo maiņas telefonu, vīrietis noslēdzis līgumu par šī aparāta izmantošanu. "Līgumā rakstīts, ka telefona vērtība ir 175 eiro," pastāstīja Lauris, piebilstot, ka līgumā nekur nav minēts telefona tehniskais stāvoklis, proti, ka tas jau bijis lietots un ar vizuāliem defektiem: skrāpējumiem, "iebuktētu'' stūri.

Saskaņā ar Laura pausto, pēc dažām dienām telefonam pēkšņi ieplīsis ekrāns. Viņš spriež, ka ekrāna apakšējā stūrī bijusi mikroplaisiņa, kas ''aizgāja tālāk''.

"Tas, ko gribētu uzsvērt uzreiz, – nekādā gadījumā klientiem netiek doti jau bojāti telefoni, ar mērķi likt par tiem samaksāt un tādā veidā iegūt kādu labumu," portālam "Delfi" norādīja "Bites" komunikāciju menedžere Anete Jansone.

Lauris klāsta, ka pēc ekrāna saplīšanas, nolēmis sazināties ar telekomunikāciju uzņēmumu un pastāstīt par notikušo: "Drošības pēc izlēmu uzzvanīt ''Bite'' informācijas tālrunim, lai pajautātu, ko tādā situācijā darīt. Puisis Andrejs teica, ka novērtē manu godīgumu, ka pats esmu pazvanījis un godīgi izstāstījis visu situāciju, teikdams, ka noteikti jau bija plaisa, tikai neesam pamanījuši, bet tas jau nekas, tie tak maiņas aparāti, visi viņi nolietojas.''

Tiesa gan, aizejot uz "Bites" salonu, izrādījies, ka par bojāto tālruni tomēr nāksies maksāt. Pēc vairākiem zvaniem un vēl viena salona apmeklējuma, Laurim tika piedāvātas vairākas izvēles iespējas: "Tātad esot divi varianti. Es atstāju ''Huawei'' salonā un arī savu, pa garantiju nodoto telefonu tur, viņi nodod bojāto ''Huawei'' Rīgā remontā, vienojas ar servisa večiem, kāda tad būs remonta izmaksu summa, dara to zināmu man, es atnāku un visu to summu apmaksāju, tālāk telefons tiek remontēts, un, kad tas ir izdarīts, tad es atnāku uz salonu un saņemu savu pa garantiju nodoto telefonu.

Otrais variants: es tagad izvēlos no plaukta jebkuru 175 eiro vērtu telefonu, apmaksāju to summu, nopērku telefonu un pēc tam atdotu to tikko iegādāto telefonu darbiniekiem, kā dāvanu, plus atdodu arī bojāto ''Huawei''! Te nu man pilnīgi nebija ko teikt. Tātad es savu sabojāto aparātu nemaz nevaru paturēt sev, arī tad, kad apmaksāju preces vērtību."

Vīrieša satraukumu raisīji tas, ka pirmajā gadījumā viņam var nākties pārmaksāt par telefona remontu, jo "Bite" ierīci viņam piedāvājusi salabot par 140 eiro, savukārt citā mobilo ierīču labošanas servisā telefonu piedāvājuši salabot vairāk nekā uz pusi lētāk – 60 eiro. Lauris pauda, ka saskaņā ar līgumu viņš nedrīkst ierīci labot nekur citur kā vien "Bitē".

Jansone uzsver, ka gadījumā, ja lietošanas laikā ir radušies kādi telefona bojājumi, tie ir jāatlīdzina: ''Visi Bitē iegādātie telefoni, kā arī tie, kas tiek doti klientiem kā maiņas ierīces, tiek laboti sertificētos servisa centros. Tie ir servisi, kuri dod garantiju savam darbam un strādā ar ražotāja apstiprinātām detaļām. Remonta cenu nosaka šis servisa centrs un, protams, tā var atšķirties no cenas, ko piedāvā kāds cits serviss, kurš strādā ar neoriģinālām detaļām vai nav sertificēts.''

Savukārt otrajā gadījumā Laura izbrīnu raisīja tas, ka pat samaksājot 175 eiro viņš savā īpašumā neiegūs sabojāto "Huawei". Jansone gan uzsver, ka šeit radies pārpratums, jo, ''ja klients nevēlas veikt telefona remontu, viņš var atlīdzināt maiņas telefona vērtību un paturēt to savā īpašumā. Vai arī segt remonta izmaksas un atgriezt to mums tādā pašā stāvoklī, kādā to saņēma.''

Sarunā ar "Delfi", Jansone mudināja Lauri vēlreiz sazināties ar "Biti" un rast kopīgu risinājumu nepatīkamajai situācijai.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!