Foto: stock.xchng
Veicot naudas pārskaitījumu no viena bankas konta uz citu, darījums var prasīt laiku, īpaši, ja nauda tiek pārskaitīta dažādu banku starpā. Portāla "Delfi" lasītājam Krišjānim, pēc pārskaitījuma veikšanas, nācies saskarties ar nepatīkamu situāciju – nauda vienā no kontiem vairs nebija, bet otrā savukārt vēl nebija ienākusi.

''Algas dienā visu algu pārskaitu no "Nordea" bankas uz ''SEB banku''. Tāpat arī izdarīju 2016. gada 10. februārī ap plkst. 16:30. Vilšanās bija tad, kad veikalā pēc darba plkst. 17:57 man atteica gan "Nordea", gan "SEB bankas'' kartes,'' stāsta lasītājs, piebilstot, ka sazinājies ar abām bankām, kurās saņēmis atbildi – šajā situācijā neko nevar palīdzēt, jo nauda vēl ir ceļā.

''Sanāk, ka šādā situācijā esmu banku ķīlnieks un pie savas naudas, nu, nekādi nevaru tikt. Labi, ka nebija ārkārtas situācija. Protams, pats esmu vainīgs un otrreiz šāda situācija man negadīsies. Lai negadās arī jums!'' vēl Krišjānis.

Lai izvairītos no šādām situācijām, ''SEB bankas'' ārējās komunikācijas projektu vadītāja Kristīne Martinsone iesaka sazināties ar banku, uz kuru tiks veikts pārskaitījums un noskaidrot, kad tiek veikts klīrings – maksājumu informācijas nodošanas un apstrādes process – un ieplānot naudas pārskaitījumu atbilstoši tam.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!