Foto: Shutterstock

Janvāra rēķinā "Delfi" lasītājs ievēroja, ka "Baltcom" nepilda līguma nosacījumus. Informāciju par palielināto abonēšanas maksu lasītājs saņēma nevis līgumā paredzētās 30 dienas, bet gan desmit dienas iepriekš. Uzņēmumā "Baltcom" piekrīt, ka radusies tehniska kļūme, vēsta portāls "rus.delfi.lv".

"Ja esat "Baltcom" klients un janvārī saņēmāt februāra rēķinu, tad noteikti pamanījāt, ka no 1. februāra abonēšanas maksa pieaugusi. Rēķinu par februāri saņēmu 15. janvārī. Kā apmaksas termiņš bija norādīts 25. janvāris. Tas nozīmē, ka par paaugstinātu abonēšanas maksu uzņēmums pavēstījis tikai 10 dienas pirms rēķina apmaksas termiņa," secinājis lasītājs. Viņš norāda, ka saskaņā ar līgumu "Baltcom" mainīt pakalpojuma maksu bez abonenta piekrišanas ir tiesīgs, ja par to informē 30 dienas iepriekš.

"Tā kā tas netika izdarīts 30 dienas iepriekš, maksu par pakalpojumu februārī viņiem nav tiesību palielināt," secinājis lasītājs. Lasītājs par kļūmi norādīja arī uzņēmumā, kur bez jelkādām diskusijām rēķins ticis izlabots. Vienlaikus gan vīrietis no uzņēmuma neesot saņēmis atvainošanos.

"Uzņēmumu aicināju izlabot rēķinu arī visiem pārējiem klientiem. Man atbildēja, ka "Baltcom" nav tiesīgs sniegt informāciju, kas attiecas uz citiem līgumiem," teic vīrietis un aicina lasītājus nepalikt vienaldzīgiem, ja arī viņu rēķinos ieviesusies kļūda. "Aicinu rakstīt vēstuli uz info@baltcom.lv ar prasību atgriezt pārmaksāto naudu," teic lasītājs.

Saskaņā ar "Baltcom" komunikācijas un sabiedrisko attiecību speciālistes Evas Eglītes teikto, par izmaiņām līgumā klientus brīdina 30 dienas pirms izmaiņas tiek ieviestas. Kā paredz līgums, tad viens no veidiem, kā klienti tiek informēti, ir ziņa, kas nosūtīta vai nu parastā vēstulē, vai elektroniskajā vēstulē, vai arī uz mobilo telefonu. Informācija tāpat var tikt iekļauta kārtējā rēķinā.

"Gadījumā, ja konkrētais klients maksā abonēšanas maksu mēnesi uz priekšu (decembrī maksā par janvāri un janvārī – par februāri), par gaidāmajām izmaiņām viņu bija jāinformē vēl decembra rēķinā, bet pēc tam atkārtoti – janvāra rēķinā. Spriežot pēc klienta situācijas apraksta, viņš vērsies uzņēmumā "Baltcom". Mūsu speciālisti pārbaudīja informāciju un konstatēja, ka tehnisku iemeslu dēļ viņa decembra rēķinā nebija iekļauta informācija par izmaiņām tarifos, tamdēļ tika veikts atbilstošs pārrēķins. Atvainojamies par neērtībām," uzņēmuma vārdā pauž Eglīte.

Eglīte skaidro, ka gadījumos, kad veidojas pārmaksa par pakalpojumu, tad abonēšanas maksa nemainās līdz apmaksātā perioda beigām. Sākot no 1. februāra abonēšanas maksa "Baltcom" klientiem izaugusi līdz vienam eiro. Savukārt pensionāriem – par 50 centiem.

"Paaugstinātā maksa saistīta ar inflāciju un ekonomisko situāciju tirgū. Daudzu gadu laikā "Baltcom" nav mainījis savu pakalpojumu cenas, lai gan pakalpojuma nodrošināšanas izmaksas ir augušas. Mēs esam centušies atrast risinājumu, lai šo procesu atliktu, veicām savu izdevumu optimizāciju, tomēr, lai turpinātu nodrošināt augstas kvalitātes pakalpojumu, abonēšanas maksas palielināšana bija neizbēgama," teic Eglīte.

Galvenokārt izmaiņas rēķinā ietekmējuši: izmaksas par televīzijas uzturēšanu, mainītie elektroenerģijas tarifi, kas paaugstināti kopš 2017. gada 1. augusta, kā arī 2018. gada 1. janvārī, izmaksas, kas saistītas ar tīkla infrastruktūras uzturēšanu (maksa apsaimniekotājiem par tīkla izvietošanu konkrētos namos, materiālu cenas, kā arī iekārtu cenas).

Vienlaikus uzņēmumā akcentē, ka pēdējo gadu laikā ir panākts būtisks pakalpojuma nodrošinājuma uzlabojums. Televīzijas skatītājiem nodrošināti jauni kanāli HD kvalitātē, tāpat arī Baltijas valstīs mūsdienīgākā interaktīvā platforma TV 3.0. Savukārt interneta lietotāju ērtībām ieviests distances tīkla monitorings, kas ļauj operatīvi reaģēt uz tehniskām problēmām, tās novērst. Uzstādītas arī jaunas iekārtas, kā arī palielināts optiskā interneta ātrums līdz 300 megabitiem sekundē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!