Pasažieris Sandris ir sašutis, ka lidsabiedrība lepojas ar punktuālākās aviokompānijas titulu, taču lidojums no Minhenes uz Rīgu kavējas jau vairāk nekā četras stundas.

"Jau no rīta 9.35 neskaitāmas reizes tiek atlikts "airBaltic" reiss BT222. Pasažieri zvanās uz Rīgu, un nav skaidrības, kad izlidos reiss. Kamēr rakstu šo ziņu, reiss vēlreiz tika pārlikts no pulksten 13.40 uz 14," savu sašutumu neslēpj aculiecinieks, kurš piebilst, ka Minhenes lidostā nav atrodams arī "airBaltic" pārstāvis.

"Jebkurai aviokompānijai var būt tehniskas problēmas, bet pasažieru neinformēšana un neatbalstīšana ir vairāk nekā nepieklājīga," savus pārdzīvojumus pauž Sandris.

Tikmēr "airBaltic" pārstāve Alise Briede atvainojas pasažieriem par sagādātajām neērtībām un izmaiņām ceļojumu plānos. "Lai pēc iespējas ātrāk nogādātu pasažierus viņu iecerētajā galamērķī, "airBaltic" apzina tranzīta pasažierus un pārreģistrē uz citiem tuvākajiem savienojumiem. Pasažieriem tiek dalīti maltīšu kuponi," skaidro Briede.

Lidojumu izmaiņu gadījumā pasažieri tiek aicināti sazināties ar "airBaltic" klientu apkalpošanas nodaļu pa bezmaksas tālruni 67280422.

Sūtiet savas reportāžas un par labāko reportāžu saņemiet balvu - dāvanu karti "Galactico" 30 eiro vērtībā. Foto un video gaidām epastā aculiecinieks@delfi.lv, vai arī izmantojiet reportāžu iesniegšanai paredzēto formu! Darbdienās no plkst. 10.00 līdz 14.00 varat arī ziņot par nebūšanām, novērojumiem, ierosinājumiem, zvanot pa "Delfi Aculiecinieka" tālruni nr. 67784066!