"Latvijas Pasta" pārstāve Vineta Danielsone portālam "Delfi" skaidro, ka uzņēmuma pienākums ir piegādāt pilnībā apmaksātu un atbilstoši noformētu korespondenci uz adresi, kas norādīta uz sūtījuma. No sūtījuma saņemšanas atteikties var tikai sūtījuma saņēmējs, tāpēc, kamēr adresāts nav no sūtījuma atteicies, "Latvijas Pastam" nav tiesību sūtījumu nepiegādāt.
Danielsone uzsver, ka "Latvijas Pastam" nav ne pienākuma, ne kompetences pārbaudīt adresāta dzīvesvietas adreses atbilstību. Par dzīvesvietas maiņas paziņošanu izsūtītājam jāziņo tai personai, kam sūtījumi tiek adresēti.
"Latvijas Pasta" pārstāve gadījumos, kad pastkastē iekritis svešs sūtījums, iesaka vērsties jebkurā pasta nodaļā un sūtījumu atgriezt. Pasta nodaļas darbinieki tad sūtījumu kopā ar paziņojumu par adresāta nesasniedzamību norādītajā adresē nogādās atpakaļ sūtītājam.