Foto: DELFI Aculiecinieks
Pirms divām nedēļām Liepājā, veikalā "Maxima" iegādājos putraimus. Šodien, aplūkojot vēl neatvērto iepakojumu, atklāju, ka tajā iemitinājies vesels "zooparks". Vēlētos, lai veikalu tīkla "Maxima" pārstāvji izskaidrotu šo parādību un atvainotos, raksta Aleksejs.

Komentē "Maxima Latvija" Zīmola un komunikāciju departamenta direktore Viktorija Gulbe: "Lūdzam pircēju sazināties ar mums un norādīt pirkuma datumu un konkrēto veikalu, kurā šī prece ir iegādāta, lai varam pārbaudīt radušos situāciju. Bezmaksas informatīvās līnijas tālrunis: 80002020, e-pasts: info@maxima.lv. Tiklīdz saņemsim plašāku informāciju, mūsu kvalitātes departaments varēs veikt rūpīgu pārbaudi. Vēršoties veikalā ar preci un pirkuma čeku, varēsiet atgūt par produktu samaksāto naudu.|

Kļūstiet par DELFI Aculiecinieku! Sūtiet foto, video reportāžas vai savu viedokli par sabiedrībā aktuāliem notikumiem uzaculiecinieks@delfi.lv vai reģistrējieties un kļūstiet par DELFI Aculiecinieka autoru! Reģistrētie autori par publikācijām saņem DELFI dālderus, kurus iespējams apmainīt pret vērtīgām balvām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!