"Apsveicam, jūs "Rimi" organizētajā "Lielajā ģimenes loterijā", kura norisinājās "Rimi" veikalos, laika periodā no 2016. gada 1. novembra līdz 20. novembrim , esat laimējis "Samsung 55" Curved Smart TV" sērijas televizoru. Neskatoties uz to, ka pieteikšanās termiņš balvu saņemšanai ir beidzies, aicinām Jūs sazināties ar "Rimi" klientu servisu, zvanot uz bezmaksas tālruni + 371 80000 180, līdz 2017. gada 15. martam, lai vienotos par laimētās balvas saņemšanu." teikts čekā, kuru saņēmuši vairāki "Delfi" lasītāji.

"Delfi" lasītāja Alīna bijusi to pircēju vidū, kuri saņēma šādu čeku saņēma, iepērkoties "Rimi" lielveikalā "Galerijā Azur". Lai iegūtu norādīto balvu, viņa sākotnēji centusies sazināties ar "Rimi" pa norādīto tālruni. Kad tas neizdevās, Alīna pakonsultējusies ar lielveikala "Galerija Azūr" informācijas stendā strādājošo sievieti, kura ieteica doties uz uzņēmuma "Rimi" biroju Deglava ielā 161.

"Apsargs pie ieejas ar smīnu mani painformēja, ka esot notikusi kļūme sistēmā un ka šajā dienā pilnīgi visiem pircējiem izdoti šādi papīrīši. Apsarga kolēģe, kas sēdēja viņam līdzās, vienkārši noteica "Atvainojiet!," par piedzīvoto teic Alīna un neslēpj, ka incidents viņai bijis ārkārtīgi nepatīkams iztērētā laika un enerģijas dēļ.

Līdzīgos stāstos ar portālu "Delfi" dalās arī citi "laimīgā čeka" saņēmēji.

Piemēram, Dmitrija Veselova sieva iepirkās Daugavpils "Rimi". Kā stāsta Dmitrijs, saņemot čeku par laimētu televizoru, viņa vairākas stundas centusies sazvanīt uzņēmumu pa norādīto tālruni, bet nesekmīgi.

Sieviete nolēma vēlreiz doties uz lielveikalu, taču darbinieki viņai nekādu informāciju par loteriju sniegt nevarēja. Beigu beigās Dmitrija sieva tomēr sazvanīja "Rimi" pa norādīto tālruni un uzzināja, ka notikusi kļūme un ka televizoru viņa nav laimējusi.

"Sieva iztērēja pusi savas dienas. Paldies "Rimi"! Protams, mēs pasmējāmies un nomierinājāmies, bet, kā šādu nepatiesu informāciju pārdzīvo vecāka gadagājuma cilvēki?," uzmanību vērš Dmitrijs. Vēlāk viņš arī noskaidroja, ka identisku čeku bija saņēmuši vēl citi Daugavpils "Rimi" pircēji.

"Rimi Latvia" sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Bite portālam "Delfi" pauda, ka tehnisku iemeslu dēļ 14. martā daļai "Rimi" pircēju uz čeka parādījās kļūdaina informācija par loterijā laimētu televizoru, kā arī aicinājums sazināties ar klientu centru.

"Mēs patiesi atvainojamies klientiem par sagādāto sarūgtinājumu. Esam veikuši visas nepieciešamās pārbaudes un darbības, lai nākotnē šādas kļūdas vairs neatkārtotos," sacīja Bite.