Foto: Shutterstock

Dodoties uz Turkmenistānas galvaspilsētu Ašhabatu augustā, "Delfi" lasītājs Vladimirs sava operatora "Tele2" mājaslapā jau bija pārliecinājies, ka viesabonēšana šai valstī nodrošināta. Tomēr, ierodoties galamērķī, situācija izrādījās gluži pretēja. Vīrietis palika bez sakariem, bet uz viņa jautājumiem, ko darīt, operators nereaģēja, vēsta "rus.delfi.lv".

Komandējumā uz Turkmenistānas galvaspilsētu Ašhabatu Vladimirs devās 2. augustā. "Pirms došanās iegāju "Tele2" mājaslapā un pārliecinājos, ka šai valstī viesabonēšana ir pieejama un sakari man būs," vēsta lasītājs. Tā kā "Tele2" sakarus vīrietis lieto jau gadiem, turklāt izmantojis, braucot arī uz citām pasaules valstīm, viņam neienāca prātā, ka varētu notikt tāds negaidīts pārsteigums – sakari piepeši nav pieejami.

"Ielidojot Ašhabatā, mans telefons uztvēra vienīgo tīklu "TM Cell", kas, mēģinot tam pieslēgties, uzreiz atbildēja, ka manu SIM karti neatzīst, tāpēc reģistrēties šai tīklā neatļaus. Tas bija skaidri un godīgi. Tā kā manā viesnīcā bija internets, es iegāju "Mans Tele2" un aprakstīju, kas noticis, kā arī vaicāju, ko man darīt," par notikušo stāsta lasītājs. Tomēr turpmāko trīs dienu laikā viņš atbildi uz savu jautājumu nesaņēma, tādēļ atkārtoti vietnē "Mans Tele2" laipnā formā uzrakstīja savu jautājumu: "Atkal rakstu, ka nav pieejams tīkls, šoreiz ne pārāk pieklājīgi. Aizrakstīju arī uz tele2@tele2.lv, pievienoju attēlus ar iepriekš sūtītajiem jautājumiem dažādās valodās. Vienalga klusē!"

Vladimirs apgalvo, ka atbildi no operatora saņēma tikai 14. augustā. Apkalpošanas speciālists viņam piedāvāja restartēt telefonu, ko vīrietis jau tūdaļ pēc ierašanās Ašhabatā bija vairākkārt izdarījis. Par to viņš informēja arī klientu apkalpošanas speciālistu. Vēl pēc četrām dienām, 18. augustā, viņam kāds cits apkalpošanas speciālists paziņoja, ka operatoram Turkmenistānā līgums noslēgts ar kompāniju "MTS Turkmenistan".

"Lienu internetā un ar vienu klikšķi noskaidroju, ka kompānija "MTS Turkmenistan" darbu pārtrauca un aktīvus pārdeva jau pirms gada. Kauns, kungi "Tele2", ir taču tik labi zināt savus partnerus. Par jūsu attieksmi pret saviem klientiem nesākšu izvērsti klāstīt – tas acīmredzot ir veltīgi," secina lasītājs.

Uz 13. septembrī "rus.delfi.lv" operatoram "Tele2" nosūtīto lūgumu komentēt notikušo, "Tele2" atbildēja pēc vairākām dienām, paužot, ka 18. septembrī konkrētais klients ir uzrunāts, kā arī panākta vienošanās, ko vīrietim šajā situācijā darīt. Uzņēmuma sabiedrisko attiecību konsultante Lāsma Bundiķe sacīja, ka "MTS Turkmenistan" tiešām pārstājis sniegt viesabonēšanas pakalpojumus un pašlaik norit pārrunas ar citiem operatoriem Turkmenistānā. Iecerēts, ka jau tuvākajā laikā "Tele2" noslēgs līgumu ar vienu no tiem.

Vaicāti, kamdēļ "Tele2" tik ilgi neatbildēja uz klienta vēstulēm, uzņēmumā akcentēja, ka kompānija ik dienu ar sakariem nodrošina gandrīz pusi Latvijas iedzīvotāju. "Katru dienu mēs saņemam vismaz pāris tūkstošus klientu prasību un jautājumus. Speciālisti uz vēstulēm atbild vienas divu dienu laikā. Konkrētajam klientam tika atbildēts divu dienu laikā, jo pirmajā augusta pusē, neparedzētu iekšēju apstākļu dēļ, klientu atbalsta dienests izrādījās pārslogots."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!