"Kārtējā ceļu būvēšanas īpatnība Rīgā. Šoreiz Ķengaragā, Salaspils ielā, kur būvē Akropoli. Jautrie celtnieki ieraka laternas tieši pa vidu ietvei, lai māmiņām ar ratiem un cilvēkiem ar īpašām vajadzībām būtu jautrāk tikt uz pieturu," ironizē Andris Locs, kurš redzēto iemūžinājis video.

Rīgas domes Satiksmes departamenta komunikācijas speciāliste Una Ahuna-Ozola norāda, ka aculiecinieka minētajā vietā apgaismes stabi izvietoti uz ietves, jo zem pieturvietas platformas atrodas caurteka. "Pazemes inženierkomunikāciju dēļ minētajā vietā pašreizējais bija vienīgais risinājums. No caurtekas sienas līdz kontakttīkla staba pamatam ir 60 centimetri. Aiz ūdensvada sākas dzelzceļa aizsargjosla," norāda Ahuna-Ozola. Satiksmes departamenta pārstāve arī bilst, ka pārbūvēt apakšzemes komunikācijas ir ārkārtīgi dārgi.

Tikmēr aculiecinieks Jevgenijs ir sašutis par "maldinošu apbraukšanas shēmu" pie "Akropoles", uz Maskavas ielas. "Zīme norāda, ka tagad labā josla ved uz Dienvidu tiltu (1. attēlā). Tomēr, ja griež pa labi, tālāk norāžu nav," norāda Jevgenijs un piebilst - pilsētas viesi nevar zināt, ka, lai nogrieztos uz Ziepniekkalnu, viņiem jāmēro ceļš līdz Slāvu aplim.

"Sīkāk papētot vietu, redzams, ka uzbraukt uz Dienvidu tilta var, bet tikai pārkāpjot noteikumus, braucot pa trešo (kreiso) joslu (2. attēlā). Bet, kāpēc gan nevarēja uzstādīt tādu zīmi kā 3. attēlā?" neizpratnē Jevgenijs un pauž uztraukumu par avārijas situācijām, kuras rodas "nepareizo zīmju" dēļ.

Rīgas domes Satiksmes departamentā pateicas Jevgenijam par izrādīto interesi Rīgas pilsētas ielu infrastruktūras sakārtošanā un attīstīšanā. Tāpat departamentā sola, ka speciālisti ņems vērā aculiecinieka piezīmes un izvērtēs piedāvāto ceļa zīmju konfigurācijas maiņu.

Vienlaikus gan departamenta pārstāve Ahuna-Ozola uzsver, ka pašlaik ceļa zīmes pie "Akropoles" izvietotas atbilstoši saskaņotajai organizācijas shēmai. Vadoties pēc plakāta, transportlīdzekļiem, kuri pārvietojas pa labo joslu, jāizmanto apbraucamais ceļš. Savukārt pa Krasta ielu braucošajiem jārēķinās ar joslas sašaurinājumu priekšā, skaidro Satiksmes departamenta pārstāve Ahuna-Ozola.

"Paskaidrojam, ka būvdarbu vietās ceļa zīmes un informatīvie plakāti tiek uzstādīti pēc iespējas vienkāršāki, lai autovadītājs spētu piefiksēt satiksmes organizācijas izmaiņas. Informatīvajos plakātos tiek uzrādīts maksimāli koncentrēts informācijas daudzums," pauž Satiksmes departamenta komunikācijas speciāliste.