Foto: DELFI Aculiecinieks

Ceturtdien pie portāla "Delfi" vērsies kāds sašutis Ogres iedzīvotājs, kura mājoklī pa krānu tek ārkārtīgi netīrs ūdens. Savukārt uzņēmumā "Ogres namsaimnieks" sola, ka līdz nākamās nedēļas sākumam problēma būs novērsta.

"Cik ilgi vēl cilvēkiem savus zīdaiņus būs jāvanno tik netīrā ūdenī?" neizpratnē ir aculiecinieks, piebilstot, ka attēlos skatāmā plastmasas vanna esot pilnīgi jauna un melnos pleķus uz tās atstājis krāna ūdens. Netīrais ūdens iedzīvotājiem tiek piegādāts Mālkalnes prospektā.

"Tā kā mēs maksājam algu pilsētas namsaimnieka "darbiniekiem" man ļoti gribētos zināt, kad viņi varētu sākt risināt, viņuprāt, nenozīmīgo un pārspīlēto problēmiņu?" vaicā ogrēnietis.

"Ogres namsaimnieka" pārstāve Ineta Saviča portālam "Delfi" paskaidroja, ka pašlaik Mālkalnes un Zilokalnu prospektos turpinās ūdensvada rekonstrukcijas darbi, kuru dēļ var ciest ūdens kvalitāte. "Līdz nedēļas sākumam iedzīvotāji saņems tīru ūdeni," sola "Ogres namsaimnieks" pārstāve.

Uz jautājumu, vai iedzīvotāji par slikto ūdens kvalitāti tika brīdināti, Saviča atbild vien to, ka informācijai par rekonstrukcijas vietu un laiku iedzīvotāji paši var sekot līdzi uzņēmuma "Facebook" un tvitera kontos, kā arī mājaslapā.

Sūtiet savas reportāžas un par labāko reportāžu saņemiet balvu – dāvanu karti "Galactico" 30 eiro vērtībā. Foto un video gaidām epastā aculiecinieks@delfi.lv, vai arī izmantojiet nereģistrētajiem autoriem reportāžu iesniegšanai paredzēto formu!

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!