Foto: Publicitātes foto

"Volkswagen" (VW) markas modeļu dizainu līdz šim diktējis "Golf", tomēr turpmāk šīs markas dizainu noteiks kompānijas flagmanis "Phaeton", intervijā izdevumam "Auto Express" atklājis VW galvenais dizainers Klauss Bišofs. Pēc viņa domām, visiem markas modeļiem jālīdzinās tā flagmanim, nevis masveida modelim.

"Stratēģija, kurā lielākajiem modeļiem dizainu nosaka mazākie, nedarbojas," uzskata Bišofs. "Modeļu flagmanim, kā VW gadījumā "Phaeton", ir jābūt noteicošajam produktam un jāietekmē pārējie markas modeļi, bet nekādā gadījumā otrādi."

VW galvenais dizainers atklājis, ka jaunā stratēģija tiks realizēta, sākot ar nākamās paaudzes "Phaeton" modeli, kas ražošanā nonāks 2015. gadā.

Tāpat intervijā izdevumam "Auto Express" Bišofs kritizējis VW markas modeļu dizaina vienveidību un solīja nākotnē to mainīt. "Mums būs sava dizaina valoda sedaniem, citāds dizains apvidus automobiļiem un hečbekiem, kā arī pasažieru komerctransportam," norāda Bišofs.

Jāatzīmē, ka līdzīgu apņemšanos paudis arī "Audi", kas sola savu modeļu dizainu padarīt atšķirīgu. Dažādu klašu "Audi" modeļi vizuāli atšķirsies ar radiatora dekoratīvā režģa dizainu, priekšējiem lukturiem un izciļņiem virsbūves paneļos.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!