Pirmie divi "VinFast" modeļi ir sedans "LUX A2.0", kas izstrādāts uz BMW iepriekšējās paaudzes 5. sērijas platformas, un apvidus automobilis "LUX SA2.0", kā konstrukcijā izmantoti "BMW X5" agregāti. Lai arī riteņu garenbāze "VinFast" un attiecīgajiem BMW modeļiem ir vienāda milimetrs milimetrā, virsbūves gabarītos vjetnamiešu automobiļi ir nedaudz lielāki par bavāriešu spēkratiem.

"VinFast" automobiļu dizainu izstrādājusi pasaulē pazīstamā itāliešu studija "Pininfarina". Šajā projektā vjetnamieši sadarbojušies vēl arī ar tādām pazīstamām kompānijām, kā "Bosch", "Magna" un "Siemens". Šie uzņēmumi palīdzējuši uzlabot iepriekšējās paaudzes BMW pasīvo drošību, kā arī modificēt dažādus tehniskos mezglus un agregātus.

Turklāt šie automobiļi tiks aprīkoti ar pārveidotiem BMW "N20" sērijas divlitru motoriem. Ņemot vērā, ka "VinFast" neizdevās iegādāties licenci uz BMW motoru vārstu tehnoloģiju "Valvetronic", tad vjetnamiešu motori būs konstrukcijā vienkāršotāki. To jauda būs no 176 līdz 231 zirgspēkam. Pārnesumkārba – astoņpakāpju automātiskā. Standartā šie automobiļi ir ar aizmugurējo riteņu piedziņu, bet pilnpiedziņa pieejama par papildu samaksu.

Ražošanā Vjetnamā abi "VinFast" modeļi nonāks nākamā gada septembrī.

Pagaidām "VinFast" neplāno šos automobiļus piedāvāt Eiropas tirgū, jo tie atbilst tikai "Euro V" ekoloģiskajām normām, kamēr Eiropas Savienībā (ES) spēkā ir jau daudz stingrākais "Euro VI" standarts. Tomēr atbilstība "Euro V" standartam ir augsts rādītājs Āzijā, jo, piemēram, Vjetnamas tirgū ekoloģiskās prasības ir zemākas pat par "Euro IV" standartu, kas ES spēkā stājās 2005. gadā.

Tālākā nākotnē "VinFast" ir plāns iekarot arī starptautisko tirgu. Produktu portfelis tikšot papildināts ar elektromobiļiem, kā arī ar elektromotoru aprīkotiem autobusiem un motorolleriem.

"VinFast" ir daļa no "Vingroup" koncerna, kas ir lielākais privātais uzņēmums Vjetnamā ar 25 gadu vēsturi.