Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Bentley" pašlaik notiekošajā Gudvudas "Ātruma festivālā", Lielbritānijā, prezentējusi sacīkšu automobiļa "Continental GT3" sērijveida versiju, kas prototipa veidolā tika parādīta vēl pērnā gada rudenī Parīzes autoizstādē.

"Bentley Continental GT3", ar kuru autoražotājs plāno atgriezties Lemānas 24 stundu sacīkstēs, izgatavots sadarbībā ar britu rallija komandu "M-Sport". Tāpat automobiļa izstrādē piedalījies Grems Hamfrijs, kurš savulaik projektējis "BMW" sacīkšu spēkratu, kas Lemānas sacīkstēs uzvarēja 1999. gadā.

Automobilis aprīkots ar četrlitru V8 biturbo dzinēju, kas standarta versijā attīsta 507 zirgspēku jaudu un 660 ņūtonmetru griezes momentu. Tomēr sacīkšu versijai tā jauda palielināta līdz 610 ZS, uzstādot "Cosworth" elektronisko vadības bloku. Motors vilkmi pa oglekļa šķiedras kardānu novada uz aizmugurējiem riteņiem (standarta versijā "Bentley Continental GT" ir pilnpiedziņas). Transmisija – sešpakāpju sekvenciālā "Xtrac".

Vēl sacīkšu "GT3" modifikācija atšķiras ar agresīvāka veidola virsbūves aerodinamisko komplektu, oglekļa šķiedras durvīm, motora pārsegu un bagāžnieka vāku. Inženieriem izdevies automobiļa svaru samazināt līdz 1,3 tonnām.

Tāpat automobilim ir regulējamā balstiekārta, sešcilindru bremžu skavas, 18 collu "OZ Racing" riteņu diski un 310 mm platuma riepas, kā arī "Sparco" sēdekļi ar sešpunktu drošības jostām un autonomā ugunsdzēšanas sistēma.

"Bentley Continental GT3" Lemānas sacīkstēs debitēs nākamgad.

Vēlāk gaidāma arī šī modeļa versija braukšanai pa koplietošanas ceļiem. Šāda modifikācija tiks izgatavota 300 vienībās ierobežotā sērijā un maksās ap 200 tūkstoš sterliņu mārciņām (162 tūkstošus latu).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!