Kompānija „BMW” oficiāli apstiprinājusi līdz šim izskanējušās baumas par jaunas markas ieviešanu kompānijas sastāvā. Jaunā „i-Setta” būs tiešais konkurents „Daimler” koncerna „smart” markai, kas apvienos metropolēm piemērotu spēkratu ar ekoloģiski tīru domāšanu.

Pēc provizoriskas informācijas, „BMW” ieviestā „i-Setta” saglabās klasiskā modeļa kultu, aizgūstot no tā dažādus dizaina risinājumus, bet tajā pašā laikā izmantojot mūsdienīgas tehnoloģijas, lai nodrošinātu mobilitāti metropolēs. Ja pagājušā gadsimta 50.gadu „BMW Isetta” modelim bija tikai vienas durvis un 13 zirgspēku dzinējs, tad jaunajam modelim būs vismaz divas durvis un krietni jaudīgāks motors.

Turklāt „BMW” kompānija izstrādājusi jaunu video, kas veicina viņu muzeja atpazīstamību, kā arī atgādina par klasisko „Isetta” modeli pirms jaunā ieviešanas. Lai noskatītos saistīto video sižetu, spiediet peles klikšķi uz tālāk redzamā attēla.


Ja video neizdodas noskatīties iepriekšminētajā veidā vai arī to vēlaties aplūkot augstākā izšķirtspējā, noskatieties to
šeit
.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!