"BMW M5" pilnpiedziņas sistēma ir izstrādāta uz standarta "xDrive" bāzes, kurā par vilkmes sadalīšanu starp riteņu asīm atbilst viskosajūgs ar elektronisko vadību. Tomēr sportiskā sedana gadījumā tā būs noregulēta tā, lai autovadītājs varētu arī izvēlēties režīmu, kurā pilnībā tiek atslēgta vilkmes novadīšana uz priekšējiem riteņiem, saglabājot tikai klasisko (aizmugurējo) piedziņu.

Tomēr, aktivizējot braukšanas elektroniskās stabilizācijas sistēmu, pēc noklusējuma tiks aktivizēta arī "xDrive" pilnpiedziņa. Arī aktivizējot "MDM" režīmu, kurā maksimāli tiek ierobežotas elektroniskās aktīvās drošība sistēmas, "BMW M5" joprojām brauks pilnpiedziņas režīmā, tomēr galveno uzsvaru liekot uz vilkmes pārnešanu uz aizmugurējiem riteņiem. Tikmēr klasiskā piedziņa būs pieejama tikai visu elektronisko stabilizācijas sistēmu izslēgšanas gadījumā.

Tāpat BMW atklājis, ka jaunais "M5" tiks komplektēts ar aktīvo aizmugurējo "M" diferenciāli, kas spēj sabloķēties līdz pat 100% apmērā.

Tāpat kā līdzšinējais, arī jaunais "BMW M5" tikšot komplektēts ar 4,4 litru V8 turbomotoru, kas attīsta 600 zirgspēku jaudu un 750 ņūtonmetru griezes momentu, ļaujot līdz 100 km/h paātrināties 3,5 sekundēs. Bet tā vidējais degvielas patēriņš būšot 10,5 litri benzīna uz 100 km.

Motors būs sajūgts ar tradicionālu astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu, kas būs noregulēta speciāli "BMW M5" vajadzībām. Tādējādi Bavārijas Motoru rūpnīca atsakās no līdzšinējās divsajūgu sekvenciālās transmisijas.

Kad jaunais "BMW M5" tiks oficiāli pilnībā atklāts, autoražotājs pagaidām neatklāj.