Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Cadillac" pašlaik notiekošajā Ņujorkas autoizstādē prezentējusi jaunās paaudzes "CTS" sedanu. Šis modelis paredzēts konkurencei ar lielās klases vācu un japāņu sedaniem. Ražotājs apgalvo, ka tas ir vieglākais savā klasē.

"Cadillac CTS" pašmasa ir 1 640 kilogramu, kas ir par 70 kg mazāk nekā līdzvērtīgu parametru "BMW 528i", par 80 kg mazāk nekā "Lexus GS 250", par 95 kg mazāk nekā "Mercedes-Benz E 300" un par 100 kg mazāk nekā "Audi A6". Jaunā "Cadillac CTS" izsvarojums pa riteņu asīm ir proporcijā 50:50.

Salīdzinājumā ar priekšteci "Cadillac CTS" kļuvis gabarītos lielāks, sasniedzot 4 966 mm kopgarumu. Tomēr bagāžas nodalījums kļuvis mazāks par 31 litru – tā ietilpība ir 388 l. Automobilis izgatavots uz "General Motors" platformas "Alpha", kura pamatā izstrādāta no tērauda. "Cadillac CTS" ir aizmugurējo riteņu piedziņas sedans, tomēr šasijas konstrukcija paredz iespēju perspektīvā ieviest arī pilnpiedziņu.

Automobiļa pircēju izvēlei tiks piedāvāti trīs dzinēji, no kuriem jaudīgākais ir 3,6-litru V6 biturbo benzīna motors ar 425 zirgspēku jaudu un 583 ņūtonmetru griezes momentu (vismaz 90% apmērā tas pieejams 2500 līdz 5500 apgr./min diapazonā). Līdz 96 km/h "Vsport" modifikācijas sedans paātrināsies 4,6 sekundēs. Tam ir arī aizmugurējo riteņu pašbloķējošais diferenciālis un "Brembo" bremzes.

"Cadillac CTS" pieejams ar jaunas paaudzes adaptīvo balstiekārtu "Magnetic Ride Control", kas atkarībā no braukšanas stila un ceļa seguma kvalitātes automātiski regulē amortizatoru cietību. Turklāt šis būs pirmais "Cadillac" ar automātisko stāvvietā novietošanas sistēmu.

Tirdzniecībā ASV jaunais "Cadillac CTS" nonāks rudenī.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!