"BMW M550d xDrive" aprīkots ar trīslitru sešcilindru dīzeļdzinēju, kas attīsta 400 zirgspēku jaudu un 760 ņūtonmetru griezes momentu. Šo dīzeļdzinēju BMW dēvē par visjaudīgāko sešcilindru dīzeļmotoru pasaules vēsturē. Turklāt tas jau nedaudz pāri brīvgaitas apgriezieniem, pie 1000 apr./min attīsta jau 450 ņūtonmetru vilkmi.

Šim jaudīgajam dīzeļmotoram ir četras turbīnas: divas darbojas pie dzinēja zemajiem, bet vēl divas – pie augstajiem apgriezieniem. Atgādinām, ka iepriekšējās paaudzes "BMW M550d" motoram bija trīs turbīnas (divas zemajiem un viena augstajiem apgriezieniem), kuras darbojās pastāvīgi. Jaunajā paaudzē divas lielākās turbīnas pieslēdzas tikai no dzinēja 2500 apgr./min.

"BMW M550d xDrive" modifikācijā dzinējs sajūgts ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu. No vietas līdz 100 km/h pilnpiedziņas sedans paātrinās 4,4 sekundēs, bet universālis – 4,6 sekundēs. Maksimālais braukšanas ātrums elektroniski ierobežots pie 250 km/h atzīmes. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš tam ir 5,9 litri dīzeļa uz 100 km.

Ņemot vērā, ka "BMW M550d xDrive" ir viena no dārgākajām 5. sērijas modifikācijām, tā jau standartā ir visai bagātīgi aprīkota – ar pilnpiedziņas sistēmu "xDrive", adaptīvo kruīza kontroli, 19 collu riteņiem un distancēto automobiļa novietošanas stāvvietā funkciju.

Tirdzniecībā "BMW M550d xDrive" sedans nonāks jūlijā, bet universālis – līdz gada beigām.