Foto: Publicitātes foto

"Ford Motor Company" atklājis jaunā "Ford Mustang" jaudas versijas un veiktspējas rādītājus.

Patlaban Ziemeļamerikas tirgū pieejamais "Ford Mustang", kas aprīkots ar jauno 2,3 litru "EcoBoost" dzinēju, attīsta 310 ZS jaudu un 433 Nm griezes momentu. Bet ar spēcīgo 5,0 litru V8 dzinēju – 435 ZS un 542 Nm griezes momentu.

Nākamgad, kad modelis pirmo reizi nonāks pārdošanā arī Eiropā, tam būs pieejamas abas šīs dzinēju versijas.

Jaunais "Mustang" būs aprīkots ar pilnībā neatkarīgu priekšējo un aizmugurējo balstiekārtu, kā arī modernu, vieglu virsbūvi, kurā izmantoti paaugstinātas izturības tērauda un alumīnija elementi, kas nodrošina izcilas braukšanas īpašības un vadāmību.

Bremžu un šasijas paaugstinātas veiktspējas komplekti Eiropas modeļiem būs pieejami standartaprīkojumā.

Jaunais 2,3 litru "EcoBoost" dzinējs, kā apgalvo ražotājs, ir īpaši izstrādāts jaunajam "Mustang". Tas ir piemērots vadītājiem, kuri vēlas jaudu apvienojumā ar efektīvu degvielas patēriņu. Tam ir tiešā degvielas iesmidzināšanas sistēma, dubulta, mainīgs sadales vārpstas cikls un turbopūte. Kompaktais dzinējs attīsta gandrīz 135 ZS un vairāk nekā 188 Nm griezes momentu uz vienu darba tilpuma litru.

Dzinēja pārsegs un priekšējie spārni veidoti no viegla alumīnija, kas palīdz samazināt virsbūves svaru un uzlabo kopējo balansu. Vēl daži elementi, kas veidoti no alumīnija, ir aizmugurējās piekares šarnīri, aizmugurējās ass apvalki automobiļiem ar automātisko pārnesumkārbu un aizmugurējie šarnīrbalsti.

Pat detaļas, kas veidotas no tērauda un citiem materiāliem, piemēram, aizmugurējais stabilizators un jauni sēdekļi, ir, pēc "Ford" apgalvojuma, pārdomāti veidoti, lai iekļautos veiktspējas standartos, nepalielinot svaru.

Bāzes pašmasa ASV tirgum paredzētajam 5,0 litru V8 "Mustang" ar slīpo jumtu un automātisko pārnesumkārbu ir 1691 kg, savukārt ar 2,3 litru "EcoBoost" dzinēju aprīkotam modelim ar slīpo jumtu un automātisko pārnesumkārbu – 1598 kg.

Automobilim ar slīpo jumtu un 2,3 litru "EcoBoost" dzinēju 52% svara ir uz priekšējās ass un 48% – uz aizmugurējās, bet 5,0 litru V8 53% svara gulstas uz priekšējiem riteņiem.

Jaunajam "Mustang" ir jauna viena savienojuma neatkarīgā aizmugurējā balstiekārta. Piekares konstrukcija balstīta uz zemāku šarnīrbalstu, vienu savienojumu, augšējo savirzi un savirzi regulējošo stieni. Ģeometrija, atsperes, amortizatori un sailentbloki ir īpaši pielāgoti un uzlaboti, lai nodrošinātu uzlabotu mehānisko saķeri apstākļos, kad nepieciešama augsta veiktspēja.

Kā savā preses paziņojumā norāda "Ford", apakšējais rāmis palīdz stiprināt konstrukciju, samazinot svaru, tādējādi uzlabojot riteņu vadības paredzamību, uzlabojot vadāmību, stūrēšanu un gaitas īpašības. Divu lodbalstu savienojuma priekšējā "MacPherson" balsta sistēma ļauj izmantot lielās, jaudīgās bremzes bez liekas riteņu nobīdes, kas traucētu vadāmībai. Tāpat kā automobiļa aizmugure arī priekšpuse palīdz uzturēt gaitas stabilitāti, jo tās ģeometrija nav sasvērta, kas novērš ieliekšanos bremzējot.

"Ford Mustang" ir pasaules auto ikona, kas šogad atzīmēja 50 gadu jubileju un ir pārdota deviņos miljonos eksemplāru. Kopumā šis leģendārais automobilis ir parādījies vairāk nekā 3 200 filmās un dažādās TV ainās.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!