Foto: Kārlis Dambrāns, DELFI

Īpašā pasākumā Madridē "Lexus" iepazīstināja žurnālistus ar atjaunotajiem krosovera "NX" un pilsētas hibrīdauto "CT" modeļiem. Abi auto ieguvuši dažādus stila un tehniskos uzlabojumus.

'Lexus CT', kurš pārdošānā pieejams kopš 2011. gada, tagad ir ieguvis izteiksmīgāku dizainu auto priekšpusē un aizmugurē. Kopējais auto siluets nav mainījies, taču jauno modeli var atšķirt pēc šķautnainākiem lukturiem aizmugurē un ieliektā sešstūra radiatora režģa priekšā.

Auto salons nav īpaši mainījies, taču tajā tagad ir pieejama infoizklaides iekārta ar 10,3 collu ekrānu. Iekārtai iespējams pieslēgt tālruni ar "MirrorLink" savienojumu, taču joprojām tai nav "Apple CarPlay" un "Android Auto" atbalsta.

Dzinējs un hibrīdsistēma "Lexus CT" ir tā pati kas iepriekš - 1,8 litru Atkinsona cikla benzīna dzinējs kombinācijā ar 60 kilovatu elektromotoru. Līdz 100 kilometriem stundā auto paātrinās 10,3 sekundēs, savukārt degvielas patēriņš tiek solīts līdz pat 3,6 litriem uz 100 kilometriem.

Arī krosovers "Lexus NX" ticis pie līdzīgiem atjauninājumiem. Izteiksmīgāka dizaina auto priekšpusē un aizmugurē, nelielām izmaiņām interjerā, kur, tāpat kā "CT" modelim, tagad ir pieejams 10,3 collu ekrāns. Papildus auto salonā pieejams paliktnis viedtālruņa bezvadu uzlādei, kā arī skārienpaliktnis infoizklaides iekārtas vadīšanai.

"Lexus NX300h" aprīkots ar 2,5 litru benzīna dzinēju un elektromotoru, kas kopā nodrošina 197 zirgspēku jaudu. Pēc ražotāja datiem, vidēji šāds auto patērēs piecus litrus benzīna uz 100 km.

Abi auto tirdzniecībā Latvijā pieejami no novembra.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!