"Gemballa" izdevies ne tikai 3,8 litru turbomotora jaudu palielināt par 280 ZS, bet arī maksimālo griezes momentu, kas tagad sasniedz 950 ņūtonmetru (+290 Nm). Dinamiskos raksturlielumus "Gemballa" šim spēkratam pagaidām neatklāj, tomēr standarta "911 Turbo" ar "Sport Chrono" pakotni no vietas līdz 100 km/h paātrinās trijās sekundēs un maksimāli sasniedz 320 km/h.

Neskaitot dzinēja veiktspējas uzlabojumus, "Gemballa" projekta "Avalanche" ietvaros izstrādājis arī agresīvāka veidola virsbūves aerodinamisko elementu komplektu "Porsche 911 Turbo" sēkratam. Visiespaidīgāk izskatās aizmugurējais antispārns un difuzors, kurā integrētas izplūdes sistēmas izejas. Visas šīs detaļas izgatavotas no oglekļa šķiedras.

Plašākai sabiedrībai "Avalanche" projekts pirmo reizi tiks parādīts drīzumā notiekošajā Ženēvas autoizstādē.