"Honda CR-V Hybrid" spēka agregāts apvieno divlitru benzīna dzinēju un divus elektromotorus, no kuriem viens darbojas tikai kā ģenerators. Hibrīda sistēma darbosies trīs režīmos – pilnīgi elektriskajā, tikai iekšdedzes dzinēja un kombinētajā ciklā, kad iekšdedzes dzinējs darbojas tikai kā ģenerators akumulatoru uzlādei.

Kādu no minētajiem režīmiem vadības sistēma izvēlas automātiski atkarībā no braukšanas apstākļiem. Cik šāds apvidnieks spēs nobraukt tikai ar elektroenerģiju, autoražotājs pagaidām neatklāj.

Neskaitot hibrīda modifikāciju, "Honda CR-V" piedāvājumu papildinās arī jaunais 1,5 litru benzīna turbomotors. To atkarībā no klienta vēlmes varēs sajūgt vai nu ar sešpakāpju manuālo vai bezpakāpju variatora transmisiju. Sērijveida ražošanā jaunās "Honda CR-V" versijas nonāks nākamgad.