Foto: Publicitātes foto

"Jaguar" markas pirmā apvidus automobiļa "F-Pace" prototipu autoražotājs izmēģinājis dažādos ekstremālos apstākļos. Testi, kuros tika pārbaudītas jaunā automobiļa sistēmas, notika Zviedrijā un Apvienotajos Arābu Emirātos.

"Jaguar F-Pace" ticis izmēģināts Zviedrijas ziemeļos, kur vidējā gaisa temperatūra ziemā ir mīnus 15 grādu, bet skarbākos laika apstākļos sasniedz pat mīnus 40 grādus pēc Celsija. Izmēģinājumiem tika izgatavota speciāla trase ar 60 kilometru kopgarumu – gan ātrai braukšanai, gan kalnā braukšanai, gan bezceļam.

Zviedrijā "Jaguar" izmēģinājis automobiļa pilnpiedziņas sistēmu un braukšanas elektronisko stabilizācijas sistēmu, kā arī pilnveidojis "All-Surface Progress Control" (ASPC) sistēmu, kura palīdz lēnām uzbraukt pa slidenu ceļa segumu kalnā.

Tāpat "Jaguar" pirmais apvidus automobilis tika izmēģināts tuksnesī pie Dubaijas, kur gaisa temperatūra ir no 50 līdz pat 70 grādiem pēc Celsija. Šajos apstākļos britu inženieri izmēģināja jaunā automobiļa klimata kontroles sistēmas darbību, kā arī skārienjutīgo ekrānu jutību karstos apstākļos un spilgtas gaismas staros.

"Jaguar F-Pace" būs izgatavots "C-X17" konceptuālā automobiļa stilā, ko britu autoražotājs prezentēja 2013. gada rudenī. Automobilis izgatavots uz jaunas alumīnija platformas "iQ[Al]", kas jau izmantota vidējās klases sedana "Jaguar XE" pamatā.

"Jaguar" markas pirmais apvidus automobilis tiks komplektēts ar jaunās "Ingenium" saimes benzīna un dīzeļa dzinējiem, tostarp trīslitru V6 kompresormotoru, kas attīsta 340 zirgspēku jaudu.

"Jaguar F-Pace" sērijveida versija tiks prezentēta septembrī notiekošajā Frankfurtes autoizstādē, bet tirdzniecībā nonāks 2016. gada sākumā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!