Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Opel" izstrādājusi visjaudīgāko "Insignia" modeļa versiju "GSi". Plašākai sabiedrībai "Opel Insignia GSi" tiks parādīts septembrī notiekošajā Frankfurtes autoizstādē.

"Opel Insignia GSi" aprīkots ar divlitru turbopūtes dzinēju, kas attīsta 260 zirgspēku jaudu un 400 ņūtonmetru griezes momentu. Četrcilindru motors sajūgts ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes "Opel Insignia OPC" jaunā sportiskā modifikācija ir par 160 kilogramiem vieglāka. Atgādinām, ka iepriekšējās paaudzes sportiskā "Insignia" tika komplektēta ar 2,8 litru V6 turbomotoru.

Tāpat "Opel" lepojas, ka jaunais "Insignia GSi" ir ātrāks par līdzšinējo "Insignia OPC" Vācijas leģendārajā Nirburgringas trasē, bet precīzu apļa laiku pagaidām neatklāj.

Jau standartā "Opel Insignia GSi" ir ar pilnpiedziņas sistēmu, adaptīvo balstiekārtu, par 10 milimetriem pazeminātu klīrensu, 20 collu riteņiem, ergonomiskākiem sēdekļiem un aizmugurējo spoileri.

Vēl sportiskajai "Opel Insignia" būs pieejams arī elektroniskais "GSi" režīms (papildu esošajiem "Standart", "Tour" un "Sport"), kas ļaus atslēgt pretbuksēšanas sistēmu, uzsākot braukšanu no vietas, un ļaus spēkratam braukšanas laikā izslīdēt lielākā leņķī.

Tirdzniecībā Eiropā "Opel Insignia GSi" nonāks oktobrī.

"Insignia GSi" turpina pirms daudziem gadiem aizsākto tradīciju sportiskos "Opel" dēvēt par "GSi". Pirmie bija 1984. gada "Manta GSi" un "Kadett GSi" (tiem bija 1,8 litru dzinējs ar 115 ZS). Vien četrus gadus vēlāk "Kadett 2.0 GSi" divu litru dzinējs ar 16 vārstiem un divām augšējām sadales vārpstām attīstīja 150 ZS. Šo dzinēju izmantoja arī pirmās paaudzes "Astra" vajadzībām, un 1993. gadā parādījās 1,8 litru 125 ZS alternatīva "Astra GSi" veidolā. "GSi" ir pavadījis dažādu paaudžu "Corsa", sākot no "Corsa A" ar 100 ZS (1988. gads), kas kļuvis par pieprasītu klasisko auto. 2012. gada augustā "GSi" sēriju līdz šim bija noslēdzis "Corsa D".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!