Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Ford" oficiāli atklājusi jaunās paaudzes "Edge" sērijveida apvidus automobili, kas, tāpat kā mazais apvidnieks "EcoSport", būs šīs markas globālais modelis, kas pieejams vairāk nekā 100 valstu tirgos, tostarp Eiropā.

"Ford Edge" izgatavots uz autoražotāja globālās platformas, kura jau tiek izmantota jaunās paaudzes "Mondeo" modeļa saimes pamatā. Jaunā apvidus automobiļa dizains ieturēts tāda paša nosaukuma prototipa stilā, kas tika prezentēts pērnā gada rudenī Losandželosas autoizstādē.

Salīdzinājumā ar priekšteci "Ford Edge'riteņu garenbāze palielināta par 25 milimetriem un sasniedz 2 850 mm. Tādējādi priekšējā un aizmugurējā sēdekļu rindā pasažieru ērtībām iegūts par attiecīgi 48 un 25 mm vairāk vietas kājām.

Bagāžas nodalījuma tilpums šim apvidus automobilim sasniedz 1 110 litru, bet nolaistu aizmugurējo sēdekļu atzveltņu gadījumā – 2 078 l. Tas ir attiecīgi par 200 un 127 litriem vairāk nekā priekštecim. Tāpat "Ford" lepojas, ka "Edge" būs šajā modeļa segmentā vislielākais stikla jumts – tā garums sasniedz 1,21 metru.

Vēl "Ford" uzsver, ka "Edge" modelis ieguvis virkni autoražotāja jaunāko tehnoloģiju, tostarp adaptīvo stūres sistēmu, priekšējo video kameru ar 180 grādu skata leņķi, adaptīvo kruīza kontroli, piepūšamās drošības jostas aizmugurējiem pasažieriem, kā arī elektriski atveramo bagāžnieka vāku.

Eiropas tirgū "Ford Edge" būs pieejams ar divlitru dīzeļmotoru "Duratorq" divās versijās – vai nu ar 180 ZS (400 Nm), vai 210 ZS (450 Nm). Bāzes versijā dzinējs tiks sajūgts ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, bet jaudīgākajā modifikācijā – ar sešpakāpju automātisko transmisiju.

"Ford Edge" tiks ražots Kanādā. Ziemeļamerikas tirgū jaunais modelis nonāks 2015. gada sākumā, bet Eiropā – tikai pēc tam.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!