Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Volkswagen" (VW) arī jaunās paaudzes "Passat" modelim izstrādājusi paaugstinātās pārgājības modifikāciju "Alltrack". Plašākai sabiedrībai automobilis pirmo reizi tiks parādīts drīzumā notiekošajā Ženēvas autoizstādē, bet tirdzniecībā Eiropā nonāks rudenī.

No standarta "VW Passat" universāļa "Alltrack" atšķiras ar plastmasas aizsargiem pa virsbūves perimetru, kā arī jaunas formas buferiem, kas nodrošina lielākus pārkares leņķus. Savukārt balstiekārta "Alltrack" modifikācijā paaugstināta par 27 milimetriem.

Jau bāzes versijā "VW Passat Alltrack" ir aprīkots ar pilnpiedziņas sistēmu, kura izmanto piektās paaudzes "Haldex" viskosajūgu. Tādējādi aizmugurējie riteņi vilkmei tiek pieslēgti, kad priekšējie izbuksē. Papildus standarta "Eco", "Normal" un "Sport" režīmiem "Alltrack" ieguvis arī "Off Road", kas akseleratora un bremžu pedāļa jutību pielāgo braukšanai apvidū.

"VW Passat Alltrack" būs pieejams ar kādu no pieciem motoriem – diviem benzīna (150 un 220 ZS) un trim dīzeļa (150, 190 un 240 ZS). Abi jaudīgākie dīzeļdzinēji sajūgti ar sešpakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu DSG. Pārējie motori standartā sajūgti ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu.

Automobiļa multimediju sistēma ir ar "Apple CarPlay" un "Android Auto" operētājsistēmas atbalstu. Tāpat tai ir "MirrorLink" funkcija, kura uz borta datora ekrāna ļauj attēlot viedtālruņa saturu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!