Automobilis dizaina ziņā ieturēts "Bentley EXP 10 Speed 6" koncepta stilā. Tādējādi jaunajam modelim būtiski mainītas virsbūves proporcijas, piemēram, priekšējā riteņu ass ir par 135 milimetriem pārvietota uz priekšu, padarot motora pārsegu garāku un zemāku.

Tāpat būtiskas izmaiņas ir virsbūves aizmugurējā daļā, kur izmantotas elipses veida aizmugurējie lukturi, kuru forma ir līdzīga izplūdes sistēmas uzgaļiem. Rezultātā jaunā luksusa kupeja kļuvusi daudz elegantāka un stilīgāka par priekšteci.

Jaunajam "Bentley Continental GT" riteņu garenbāze ir par 110 milimetriem garāka, un automobilis ir kopumā par 25 mm platāks. Spēkrats izgatavots uz "Volkswagen" (VW) koncerna MSB platformas, kas izmantota arī jaunā "Porsche Panamera" modeļa pamatā.

Neskatoties uz to, ka "Bentley" ietilpst VW koncernā, britu autoražotājs uzsver, ka šim modelim 82 procenti detaļu ir pašu radītas. Lai arī versijā ar W12 dzinēju "Continental GT" kļuvis par 85 kg vieglāks par priekšteci, jaunās kupejas pašmasa tik un tā pārsniedz divas tonnas – 2250 kg.

Uzlabotais sešlitru W12 dzinējs attīsta 635 zirgspēku jaudu un 900 ņūtonmetru griezes momentu. Komplektācijā ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu britu luksusa kupeja no vietas līdz 100 km/h paātrināsies 3,7 sekundēs un maksimāli sasniegs 333 km/h.

"Bentley Continental GT" ir grezns automobilis un tā dekoratīvajā apdarē, pēc autoražotāja apgalvojuma, izmantoti vairāk kā 10 kvadrātmetri koka. Katra automobiļa koka dekoratīvās apdares montāžai esot nepieciešamas deviņas stundas darba.

Tirdzniecībā jaunais "Bentley Continental GT" nonāks 2018. gada pavasarī.