Par "Microlino" automobili pirmo reizi tika ziņots pirms trim gadiem, kad kompānija publicēja tā pirmās datorilustrācijas. 2016. gada Ženēvas autoizstādē tika parādīts pirmais automobiļa prototips, bet tagad uzņēmums ir to pilnveidojis tā, ka par 95 procentiem tas demonstrē tirdzniecībā gaidāmo spēkratu.

"Microlino" kopgarums ir 2,4 metri, platums – pusotrs metrs; bet bagāžas nodalījuma tilpums ir 300 litru. Mazais automobilis sver tikai 450 kilogramu.

Tāpat kā klasiskajā "BMW Isetta", arī "Microlino" visa virsbūves priekšdaļa ir atverama – pie durvīm ir piestiprināts arī stūresrats. Savukārt aizmugurējo riteņu šķērsbāze ir īsāka nekā priekšējo, arī kā klasiskajā modelī.

Ja klasiskais "BMW Isetta" bija aprīkots ar motocikla benzīna dzinēju, tad modernais "Microlino" tiks komplektēts ar 20 zirgspēku jaudīgu elektromotoru un akumulatoru komplektu, kuru klients varēs izvēlēties no divām versijām – 8 kWh vai 14,4 kWh. Pirmais no tiem ļaus bez atkārtotas uzlādes nobraukt 120 kilometru, bet otrs – 215 km.

No vietas līdz 50 km/h elektriskais "Microlino" paātrināsies piecās sekundēs un maksimāli sasniegs 90 km/h.

Pašlaik Šveices kompānija ir saņēmusi jau nepilnus piecus tūkstošus pasūtinājumu. "Microlino" cena ir 12 tūkstoši eiro. Savukārt paša spēkrata montāža notiks Itālijas uzņēmumā "Tazzari".