"Range Rover Velar" nav nedz palielināts "Evoque", nedz samazināts "Sport", prezentācijā uzsvēra "Land Rover" galvenais dizainers, tas ir principiāli jauns modelis.

4,8 metrus garais "Range Rover Velar" ir mazliet mazāks par "BMW X6" (4,9 m), bet mazliet lielāks par "BMW X4" (4,67 m) modeli. Viscaur no alumīnija izgatavotais "Range Rover Velar" būtībā izmanto "Jaguar F-Pace" arhitektūru.

Interesanti, ka "Range Rover Velar" ir elektriski izbīdāmi durvju rokturi. "Land Rover" savā klimata kamerā pārliecinājies, ka šie rokturi spēs izlauzties caur līdz pat četriem milimetriem biezai ledus kārtai.

Lai arī "Range Rover Velar" eksterjerā apvieno dažādas dizaina iezīmes no "Evoque" un "Sport" modeļa, interjerā tas ir principiāli jaunas filosofijas "Range Rover". Tā priekšējais panelis ir viscaur ar ekrāniem – mērinstrumentu paneļa vietā ir 12,3 collu ekrāns, paneļa centrā ir 10 collu skārienjutīgais ekrāns, bet viduskonsolē ir klimata kontroles vadības ekrāns. Šo divu centrālo ekrānu tandēmu "Land Rover" nosaucis par "Touch Pro Duo", kuru darbina "Intel" četrkodolu procesors.

Vēl no "Land Rover" modeļu jaunumiem ir lāzera priekšējie lukturi, kas, pēc ražotāja apgalvojuma, ceļu izgaismo līdz pat 550 metru attālumā.

Bāzes versijā "Range Rover Velar" tiks komplektēts ar 250 zirgspēku divlitru turbopūtes benzīna dzinēju. No dīzeļdzinējiem lētākais būs 180 ZS un 240 ZS jaudīgais divlitru agregāts. Tāpat pieejami arī trīslitru V6 motori: ar dīzeļdegvielu darbināmais attīsta 300 ZS, bet ar benzīnu – 380 ZS.

"Velar" modelis, tāpat kā visi "Land Rover", būs arī spējīgs apvidus pārvarēšanā – automobilis aprīkots ar pastāvīgo pilnpiedziņas sistēmu "Terrain Response".

Tirdzniecībā "Range Rover Velar" nonāks jau šovasar. Tā cena Vācijā būs no 56 400 eiro, bet jaudīgākajā versijā – 90 850 eiro. Pirmie klienti varēs izvēlēties arī bagātīgi aprīkoto "First Edition", kas Vācijā maksās 108 750 eiro.