Pilsētas elektromobilis izgatavots uz viegla alumīnija rāmja un pēc saviem gabarītiem (2,6 metru kopgarums un 1,6 m platums) ir mazāks pat par „Toyota iQ”. Prototips aprīkots ar 50 zirgspēku jaudīgu elektromotoru, kas enerģiju iegūst no litija jonu akumulatoriem, kuri atrodas zem spēkrata grīdas.
Bez atkārtotas uzlādes „Lotus” elektromobilis spēj nobraukt nepilnus 50 kilometrus, bet tā maksimālais braukšanas ātrums sasniedz 104 km/h. Ja ar 50 km distances rezervi ir par maz, tad automobiļa konstrukcija paredz uzstādīt papildus akumulatoru komplektu, kā arī uz jumta uzstādīt saules baterijas. Pilnai akumulatoru uzlādei būs nepieciešamas 3,5 stundas.
Interesanti, ka šī prototipa izstrāde „Lotus” inženieriem aizņēmusi tikai divas nedēļas, kas ir aptuveni 10 procenti no ierastā laika, kāds nepieciešams jauna auto izstrādes pirmajam etapam. Pagaidām „Lotus” neplāno tamlīdzīgu elektromobili ieviest sērijveida ražošanā, tomēr autoražotājs ir gatavs izstrādāt tamlīdzīgu jebkurai ieinteresētai kompānijai.