Būtiskas izmaiņas piedzīvojis arī A-klases dizains, kas tagad, piemēram, priekšdaļā ieturēts "CLS" modeļa stilā. Bagāžas nodalījuma tilpums tagad ir par 20 centimetriem platāks, un tā ietilpība sasniedz 370 litru (+29 l). Platākas kļuvušas arī aizmugurējās durvis, bet riteņu garenbāze ir palielināta par 30 mm.

Lai arī standartā automobilim ir halogēnie priekšējie lukturi ar diožu dienas gaitas gaismām, par papildu samaksu ir pieejami "Multibeam LED" lukturi ar 18 gaismas diodēm katrā, kuras automātiski regulē gaismas stara kūli atkarībā no situācijas uz ceļa.

Interjerā priekšējais panelis ir vizuāli vieglāku formu nekā līdzšinējais. Pēc klienta vēlmes, to iespējams aprīkot ar diviem 10,25 collu ekrāniem, no kuriem viens pilda mērinstrumentu paneļa funkciju, bet otrs – multimediju. Tāpat pieejams projekcijas ekrāns uz priekšējā vējstikla.

Fiziski spiežamo pogu kļuvis ievērojami mazāk. Stūresrats ar skārienjutīgajiem sensoriem ir aizgūts no S-klases limuzīna. Tomēr galvenais jauninājums salonā ir jaunā multimediju sistēma MBUX ("Mercedes-Benz User Experience"), kas daļēji pilda arī mākslīgā intelekta funkciju, kas mācīsies autovadītāja paradumus, piemēram, ar laiku jau sapratīs, kad un kurp ikdienā braucat, un patstāvīgi piedāvās attiecīgu maršrutu uz ekrāna.

Sākotnēji jaunā "Mercedes-Benz" A-klase būs pieejama kādā no trim versijām: divās benzīna – "A200" (163 ZS) un "A250" (224 ZS), kā arī modifikācijā ar 116 ZS jaudīgu dīzeļdzinēju ("A180d"). Visi trīs motori ir principiāli jauni, turklāt divi no tiem ir izstrādāti sadarbībā ar "Renault".

Kompaktajam mersedesam būs pieejama arī pilnpiedziņas sistēma "4Matic", kas aizmugurējos riteņus pieslēdz caur viskosajūgu. Turklāt tagad viskosajūgs ir nevis hidrauliskais, bet elektromehāniskais.

Ražošanā jaunā "Mercedes-Benz" A-klase (W177 – rūpnīcas indekss) nonāks pavasarī, bet pirmie klienti savus auto saņems jūnijā. Vēlāk šim modelim gaidāma arī sportiskā "AMG" versija.