Braukšanas laikā vairumā situāciju "MINI Clubman ALL4" dzinēja vilkme tiks novadīta uz priekšējiem riteņiem. Vajadzības gadījumā vilkme caur piektās paaudzes "Haldex" viskosajūgu tiks padota arī uz aizmugurējiem riteņiem. Līdzīgu pilnpiedziņas shēmu izmanto arī BMW 2. sērijas "Active Tourer".

Tāpat "MINI Clubman" pilnpiedziņas modifikācija iegūs pašbloķējošā diferenciāļa elektronisko imitāciju. Sistēma izmantos bremžu mehānismus, lai palēninātu vienu no riteņiem, piemēram, braucot pagriezienā.

"ALL4" pilnpiedziņa būs pieejama "MINI Clubman" jaudīgākajām versijām – ar 192 ZS benzīna dzinēju un 190 ZS (400 Nm) dīzeļmotoru, kas sajūgti ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Benzīna dzinējs būs pieejams arī ar sešpakāpju manuālo transmisiju.

Tāpat tiek mēļots, ka vēlāk gaidāma arī īpaši jaudīga "MINI" pilnpiedziņas modifikācija, kas spētu konkurēt ar sportiskajiem hečbekiem "Ford Focus RS", "Audi RS3" un "Mercedes-AMG A45", bet tā varētu tik prezentēta ne ātrāk par 2017. gadu.