Daļējā hibrīda sistēma "Hyundai Tucson" automobilī pieejama kombinācijā ar dīzeļdzinēju – 12 kW elektromotors ar iekšdedzes dzinēju savienots ar zobsiksnu, vēl šajā sistēmā ir 0,44 kWh litija jonu akumulators. Šī daļējā hibrīda sistēma darbojas 48 voltu spriegumā.

Ar automobili paātrinoties, elektromotors ļauj mazināt dīzeļdzinēja slodzi un tādā veidā pazemina degvielas patēriņu. Tomēr, ja autovadītājs izvēlas paātrināties strauji, tad gan elektromotors, gan arī dīzeļdzinējs sniedz maksimālu atdevi, tādējādi uzlabojot braukšanas dinamiku. Ar šī paša elektromotora palīdzību tiek realizēta arī "Start & Stop" sistēma – elektromotors šādā gadījumā pilda startera funkciju.

Kā apgalvo pats "Hyundai", šī daļējā hibrīda sistēma ļauj degvielas patēriņu samazināt par septiņiem procentiem.

Jau šovasar daļējā hibrīda sistēma būs pieejama "Hyundai Tucson" modifikācijai ar 186 zirgspēku divlitru dīzeļdzinēju, bet no nākamā gada pavasara – versijai ar jaunās "Smart Stream" saimes 1,6 litru dīzeļmotoru. Atgādinām, ka par līdzīgu daļējā hibrīda sistēmu šopavasar paziņoja arī KIA savam "Sportage" modelim.

Modernizēto "Hyundai Tucson" no priekšteča var atpazīt pēc jauna dizaina radiatora dekoratīvā režģa, bufera un diožu lukturiem. Tāpat mainīta virsbūves aizmugurējā daļā bufera un lukturu dizains.