Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Nissan" pašlaik notiekošajā Frankfurtes autoizstādē prezentējusi konceptuālu apvidus automobili "Gripz", kas, pēc autoražotāja apgalvojuma, apvieno sevī kompakta apvidnieka praktiskumu un sportiska auto dinamiku.

"Nissan Gripz" tika izstrādāts, sadarbojoties autoražotāja Japānas un Eiropas dizaina centram. Kompānija norāda, ka iedvesma šī prototipa tapšanā smelta no šīs markas pirmajiem apvidus automobiļiem un no "Datsun 240Z" rallija versijas, kas 70. gados uzvarēja dažādās sacīkstēs, tostarp 1973. gada Safari rallijā.

Apvidnieka prototips aprīkots ar hibrīda spēka agregātu, kas apvieno benzīna dzinēju un elektromotoru. Tomēr iekšdedzes dzinējs šajā shēmā darbojas tikai akumulatoru lādēšanai.

"Nissan" ar šo prototipu vēlas parādīt, ka sportisks automobilis var būt arī ar samērā augstu klīrensu. Nav izslēgts, ka tamlīdzīgs modelis varētu aizstāt markas piedāvājumā pašreizējo "370Z" kupeju, kā ražošanu plānots pārtraukt 2017. gadā.

Iepriekš "Nissan" viceprezidents Siro Nakamura paziņoja, ka autoražotājs atteicies no "370Z" tiešā pēcteča radīšanas, jo esošais modelis ir diezgan dārgs un pēc tā ir samērā mazs pieprasījums. Tādējādi "Gripz" līdzīgs apvidnieks varētu kļūt par daļu no "Z" sērijas, spējot piesaistīt ne tikai esošos pircējus, bet arī "Nissan" markai jaunus klientus.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!