Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Nissan" prezentējusi modernizētā "GT-R" superauto īpaši sportisko modifikāciju "Nismo". Automobilim ir būtiski uzlabota aerodinamika, un "Nissan" apgalvo, ka šim spēkratam ir vislielākais piespiedējspēks šīs markas sērijveida automobiļu vēsturē.

Tāpat kā standarta "Nissan GT-R" atjauninātajā versijā, arī "Nismo" ir jauns V-veida radiatora dekoratīvais režģis (kas tādējādi ir ne tikai jauns dizains, bet arī reāli uzlabo dzinēja dzesēšanu), citādi buferi un tā uzlikas no oglekļa šķiedras, kā arī pastiprināts motora pārsegs.

Virsbūves stingrība palielināta par diviem līdz sešiem procentiem. "Nismo" versija atšķiras ar cietākām balstiekārtas atsperēm, citādiem "Bilstein" adaptīvajiem amortizatoriem un stingrākiem šķērsstabilizatoriem. "Nissan" apgalvo, ka salīdzinājumā ar līdzšinējo "Nismo" modifikāciju, jaunajai vadāmība uzlabota par diviem procentiem.

Dzinējs gan palicis bez izmaiņām. "Nissan GT-R Nismo" tiek komplektēts ar 3,8 litru biturbo sešcilindru dzinēju, kas attīsta 600 zirgspēku jaudu un 652 ņūtonmetru griezes momentu (pieejams diapazonā no 3600 līdz 5600 apgr./min). Dzinējs sajūgts ar sešpakāpju sekvenciālo divsajūgu pārnesumkārbu.

Dinamiskos raksturlielumus "Nissan" pagaidām neprecizē. Atgādinām, ka līdzšinējā "GT-R Nismo" modifikācija no vietas līdz 100 km/h paātrinājās 2,5 sekundēs un maksimāli sasniedza 320 km/h.

Pagaidām gan modernizētais "Nissan GT-R Nismo" nav braucis Nirburgringas trasi uz rezultātu, tomēr japāņu autoražotājs sola, ka tas spēšot līdzšinējo rezultātu "nedaudz uzlabot". Atgādinām, ka līdzšinējais "Nissan GT-R Nismo" leģendāro vācu sacīkšu trasi pieveica septiņās minūtēs un astoņās sekundēs, ko no sērijveida automobiļiem pārspēj tikai "Porsche 918 Spyder" un "Lamborghini Aventador SV".
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!