Pēc "Peugeot" izpilddirektora Žana-Filipa Imparato vārdiem, "e-Legend Concept" nav tikai tehnisks manifests. "Tā ir "Peugeot" vīzija par optimistisku un ļoti iekārojamu nākotni," saka Imparato. "Mums pašbraucošs un elektrisks ir sinonīmi. Garlaicība nekad nebūs daļa no mūsu DNS."

"Peugeot e-Legend" ir simtprocentīgi pašbraucošs elektroauto, kura papildu izstrādātā vadītāja vieta "i-Cockpit" atkarībā no satiksmes apstākļiem vai braucēja vēlmēm piedāvā četrus braukšanas režīmus. Divi no tiem ir pašbraucošie režīmi. "Soft" režīma prioritāte ir braucēju ērtība – līdz minimumam tiek samazināts aktīvo digitālo ekrānu skaits un tajos attēlotā informācija. Savukārt "Sharp" režīms piedāvā precīzu un dinamisku braukšanas pieredzi ar plašāku pieejamo viedo darbību skaitu (sociālie mediji, kalendārs u.c.).

Pašbraucošajā režīmā automobiļa stūre tiek novietota zem skaņu sistēmas, lai 49" ekrāns ir pilnībā redzams. Priekšējo sēdekļu atzveltnes nolaižas zemāk un parādās elkoņbalsti, veidojot lielu virsmu, kur novietot dažādus priekšmetus un veiktu viedtālruņa bezvadu uzlādi. Visi braucēji var relaksēties, piemēram, spēlējot videospēles, skatoties filmas uz ieliekta centrālā ekrāna vai katrā saules aizslietnī iebūvētā ekrānā. Tāpat automobilim var nodot komandas caur centrālo konsoli, kas ir integrēta vadītāja sēdeklī.

Turklāt "Peugeot e-Legend Concept" ir divi manuālie braukšanas režīmi. "Legend" režīmā "504 Coupé" raksturīgie mērinstrumenti un rādītāji tiek atspoguļoti uz dažādiem ekrāniem. Savukārt "Boost" režīms nodrošina dinamisku braucienu, pateicoties jaudīgajam elektrodzinējam un platajam ekrānam, kas nodrošina skatu uz ceļu 180 grādu leņķī.

Sadarbībā ar vadošo mākslīgā intelekta tehnoloģiju uzņēmumu "SoundHound" koncepta auto "Peugeot e-Legend Concept" pašbraucošajiem režīmiem tika izstrādāta ar balsi vadāmā sistēma. Ar 17 valodās runājošo mākslīgā intelekta tehnoloģijas palīdzību vadītājs var mainīt braukšanas stilu, klausīties savu iecienītāko mūziku un pat atvērt vai aizvērt ar elektrisko dzinēju aprīkotās transportlīdzekļa durvis. Nākamo divu gadu laikā šīs pašas sistēmas versiju plānots pielāgot arī "Peugeot" ražošanā esošajiem modeļiem.

"Focal" skaņas sistēma piedāvā divas līdz šim neredzētas iespējas. Ar navigāciju saistītā informācija var tikt nosūtīta tikai vadītājam, vienlaikus transportlīdzekļa pasažieriem netraucēti tālāk klausoties mūziku. Ar otru jaunumu katrs braucējs var sev radīt pilnīgi personisku skaņu vidi, netraucējot pārējo pasažieru mūzikas izvēlei.

Veidojot iekšējo apdari, dizaineri ir koncentrējušies uz siltiem materiāliem, kā balansu aukstajām tehnoloģijām. Tā rezultātā mūsdienīgi tehniskais izskats tiek apvienots ar zīdainu samtu, bet durvju arkas un griestu daļas ir veidotas no eksotiskā paldao koka, kas atgādina 60. gados ražotās mēbeles no palisandra vai ebenkoka.

Šajā konceptauto ir 16 dažāda lieluma ekrāni, piemēram, 49" izliekts centrālais ekrāns, 29" ekrāns durvīs vai 12" ekrāns katrā saules aizslietnī. Transportlīdzekli var vadīt, izmantojot īpašu slēdzi un 6" skārienekrānu uz centrālās konsoles.

"Peugeot e-Legend Concept" ir elektroauto ar 100 kWh akumulatoru un elektrisko dzinēju ar griezes momentu 800 Nm, kas savu 340 kilovatu (455 ZS) jaudu sadala pa visiem četriem velkošajiem riteņiem. Konceptauto 100 km/h paātrinājumu sasniedz mazāk nekā četrās sekundēs un tā maksimālais ātrums ir 220 km/h. Braukšanas attālums ar vienu uzlādi ir 600 km, turklāt 500 km iespējams nobraukt jau pēc 25 minūšu ātrās uzlādes. "Peugeot e-Legend Concept" paredzēta arī bezvadu (indukcijas) uzlāde.