"V60" univerālis "Volvo" modeļu klāstā ir apmēram tieši pa vidu – starp "V40" un "V90", taču, salīdzinot ar priekšgājēju, auto ir mazliet pastiepies garumā – līdz 4,76 metriem. Tādējādi ir uzlabota pasažieriem un viņu bagāžai pieejamā vieta.

Testa braucienam bija pieejami benzīna "T6" un dīzeļa "D4" auto. Visi ar astoņpakāpju automātisko pārnesumu kārbu un kā parasti cienīgi aprīkoti. Infoizklaides iekārta ir jau no citiem "Volvo" labi pazīstamā "Sensus" sistēma, kas ļauj veikt visas darbības trīs galvenajos ekrānos, kas pāršķirami, līdzīgi kā planšetdatorā. Lai arī funkcijas izkārtotas šķietami loģiski, reizēm nākas padomāt un pameklēt, lai atrastu kādu konkrētu iestatījumu vai režīmu. Sistēma atbalsta "Apple CarPlay" un "Android Auto", tomēr, šķiet, visai negribīgi, jo veicot jebkādas citas darbības ekrānā, telefona vide pazūd un ir atkal jāaktivizē centrālajā logā.

Kā jau moderns auto, "V60" ir aprīkots ar plašu klāstu drošības sistēmu. Sākot ar pasīvajām, kas pasargās nelaimes gadījumā, un beidzot ar aktīvajām, kas palīdzēs izvairīties no likstām, kā arī atvieglos braukšanu. Adaptīvā kruīza kontrole pieejama kopā ar aktīvo piestūrēšanu, kas kopā ļaus auto braukt gandrīz autonomi. Auto labi atpazīst ceļa marķējumus (un ceļa malu, kur tādu nav) un piestūrē, lai atrastos joslas vidū. Adaptīvā kruīza kontrole ietur drošu distanci un automātiski bremzē. Braucot pa šoseju, pat salīdzinoši lielā ātrumā autonomā vadība darbojas precīzi un uzticami, tomēr zaudēt modrību neļauj. Noņemot rokas no stūres, jau pēc pāris sekundēm auto sāks uzstājīgi atgādināt, ka vadītājam tomēr jātur stūre pašam.

Abi dzinēji – benzīna "T6" un dīzeļa "D4" – ir gana atsaucīgi un pienācīgi jaudīgi. Auto neliks justies neadekvāti, tomēr šajās versijās nebūs arī nekādi sportisti. Mainot braukšanas režīmus – "Eco", "Comfort", "Dynamic" – izmaiņas auto uzvedībā ir jūtamas, bet nav pārmērīgi izteiktas. Nav jābaidās, ka "Eco" režīmā akseleratora pedālis paliks pavisam šļaugans.

Mazliet mulsina "V60" izvēlētā automātiskā pārnesumu kārba. Tā, šķiet, īsti nespēj saprast vadītāja vēlmes un reizēm uzvedas mazliet nesaprotami – pārslēdzas pārāk agresīvi, pat braucot ļoti mierīgā režīmā. Iespējams, ka tā ir testa auto īpatnība un pastāvīgā lietošanā esošais auto pielāgosies savam vadītājam.

Kaut jau minēts, šīs paaudzes auto ir mazliet garāks par priekšgājēju un papildu centimetrus noteikti var just aizmugurē sēdošie pasažieri. Pat aiz augumā garāka autovadītāja šeit paliek vieta ērtai sēdēšanai. Savukārt priekšā sēdošā pasažiera ērtību mazliet ierobežo drošības risinājums – bērnu sēdeklīša atsaites cilpas, kas piestiprinātas abās pusēs kājām atvēlētajā vietā. Lai arī cilpas ir gumijotas, neuzmanīgs pasažieris uz tām var pamatīgi sasist potītes.

Jaunais "V60" ir ērts un praktisks vidējās klases auto, tomēr nepamet sajūta, ka tas īsti nezina, kas vēlas būt – vairāk praktisks vai tomēr elegants luksuss auto. Pēc izskata un taustes auto ir moderni glauns, tomēr gaitā tam pietrūkst elegances. Braukšanas komforta baudītājiem droši vien jāskatās jau uz lielo brāli "V90".

Iespējams, ka patīkamāk uz ceļa uzvedas auto ar hibrīddzinēju, taču šoreiz tas vēl nebija pieejams testam.