Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Renault" pašlaik notiekošajā Ženēvas autoizstādē prezentējusi visjaudīgāko sportiskās modifikācijas "Clio RS" versiju "Trophy".

"Renault Clio RS Trophy" modifikācijas 1,6 litru turbopūtes benzīna motora jauda palielināta līdz 220 zirgspēkiem, bet griezes moments – līdz 260 ņūtonmetriem (280 Nm – "Torque boost" režīmā). Tas ir attiecīgi par 20 ZS un 20 Nm vairāk nekā standarta "Clio RS".

Šādu veiktspējas pieaugumu "Renault" panācis, uzstādot lielāku turbīnu, jaunu ieplūdes un izplūdes sistēmu, kā arī dzinēja maksimālo apgriezienu skaitu palielinot no 5600 apgr./min uz 6800 apgr./min atzīmi. Motors atbilst stingrajām "Euro 6" ekoloģiskajām normām. CO2 izmešu daudzums izplūdē samazināts par sešiem gramiem uz kilometru – 138 g/km.

"Trophy" modifikācijā uzlabota arī sekvenciālā divsajūgu pārnesumkārba DCT. Pārnesumu pārslēgšanas laiks samazināts par 30 procentiem. Turklāt "Renault" inženieri samazinājuši arī aiz stūresrata novietoto taustiņu nepieciešamo gājienu, lai aktivizētu pārnesumu pārslēgšanu. Ceturtajā un piektajā transmisijas pārnesumā tiek aktivizēta "Torque boost" funkcija, kura motora vilkmi palielina vēl par 20 ņūtonmetriem.

Vēl "Trophy" versija no standarta "Clio RS" atšķiras ar atsperu un amortizatoru komplektu, kas priekšā balstiekārtu samazina par 20 mm, bet aizmugurē – par 10 mm. Standartā "Trophy" versija aprīkota ar 18 collu riteņu diskiem un 205/40 izmēra "Michelin Pilot Super Sport" riepām.

Tirdzniecībā "Renault Clio RS Trophy" nonāks jūnijā un maksās mazāk nekā 30 tūkstošus eiro.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!