Kopš „Renault Rip Curl” parādīšanās tirgū 2007.gadā jau pārdoti vairāk kā 41’000 šī modeļa automašīnu. „Renault Rip Curl” tiešā mērķauditorija ir snovbordisti un sērfotāji, un, nevēloties zaudēt šo mērķauditorijas daļu, „Renault” radījis jauno „Twingo Rip Curl”, kas būs pieejama ierobežotā daudzumā.
„Renault Twingo Rip Curl” modelis aizvietos „Twingo Dynamique” versiju Polijā un Baltijas valstīs. Salona dizainu veidojis Rips Kerls (Rip Curl), un tajā izmantoti speciāli polsterējumi, kuros iestrādāti „Rip Curl” logo. Tumši sarkanais krāsojums automašīnai piešķir dinamisku izskatu, un tas izmantots arī vairākos salona elementos – klimata kontroles poga, plānotāja gredzens u.c.


„Renault” un „Rip Curl” sadarbības pamatā ir kaisle pret brīvību un vides aizsardzību. Jānorāda, ka „Renault” ir arī viens no Rip Curl Planēts Fonda sponsoriem. „Twingo Rip Curl” piemīt visas iezīmes, lai tam tiktu piešķirts „Renault eco2” zīmols.

Francijas tirgū šīs versijas automobilis maksās no 12 tūkstošiem eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!