Jaunais "Rolls-Royce Phantom" izstrādāts uz jaunas, speciāli šai markai izstrādātas platformas, kas nākotnē būs izmantota visu šīs markas modeļu pamatā, jo ir plaši pielāgojama. Neskatoties uz moderno alumīnija šasiju, rezultātā limuzīna svars sasniedz 2625 kilogramus, kas ir par 75 kg vairāk nekā priekštecim.

Būtisks jauninājums "Rolls-Royce Phantom" dizainā ir priekšējais radiatora režģis, kas vairs nav atsevišķa detaļa, bet gan integrēta virsbūves kopēja struktūrā, līdzīgi kā "Ghost" limuzīnam. Savukārt priekšējie lukturi ir ar lāzera tehnoloģiju, kas, pēc ražotāja apgalvojuma, ļauj izgaismot ceļu līdz pat 600 metru attālumā.

Arī interjers vizuāli ir līdzīgs iepriekšējās paaudzes "Phantom" modelim, tomēr šeit ir virkne jaunu tehnoloģiju. Priekšējā panelī ir uzstādīts ne tikai 12,3 collu ekrāns, bet joprojām vieta atrasta analogajam pulkstenim.

"Rolls-Royce" īpaši lepojas ar salona skaņas izolāciju. Autoražotājs apgalvo, ka interjerā, braucot ar 100 km/h, tagad ir par 10 procentiem zemāks trokšņu līmenis. Turklāt inženieri izstrādes procesā esot pārbaudījuši, vai viņu mērinstrumenti ir pareizi nokalibrēti, jo nav ticējuši, ka izdevies panākt tādu klusumu salonā. Skaņas izolācijas materiāli šajā auto vien sverot 130 kilogramu, un dubultie logu stikli ir sešus milimetru biezi.

Jaunās paaudzes "Rolls-Royce Phantom" aprīkots ar jaunu 6,75 litru V12 dzinēju, kas attīsta 563 zirgspēku jaudu un 900 ņūtonmetru griezes momentu. Turklāt maksimālais griezes moments ir pieejams jau no dzinēja 1700 apgr./min. Dzinēja vilkme caur astoņapkāpju automātisko pārnesumkārbu tiek novadīta uz aizmugurējiem riteņiem. No vietas līdz 100 km/h britu limuzīns paātrinās 5,3 sekundēs un maksimāli sasniedz 250 km/h.

Pagaidām publiskota "Rolls-Royce Phantom" cena Lielbritānijā, un tā šim astotās paaudzes "Phantom" limuzīnam būs augstāka nekā priekštecim – no 400 tūkstošiem sterliņu mārciņām (447 758 eiro).