Foto: Publicitātes foto
Kompānija "SEAT" izstrādājusi savu pirmo elektromobiļa prototipu "Electric Ecomotive", kas sērijveida ražošanā nonāks tikai pēc aptuveni pieciem gadiem. Līdz ar šo uz "Altea XL" bāzes izgatavoto elektromobili, "SEAT" izgatavojis arī "Leon" modeļa hibrīdu "TwinDrive Ecomotive", kā akumulatori uzlādējami arī no mājsaimniecības elektrorozetes.

"SEAT Altea XL Electric Ecomotive" vienapjoma automobilis aprīkots ar 115 zirgspēku jaudīgu elektromotoru, kam griezes moments ir konstanti 270 Nm. Bez atkārtotas akumulatoru uzlādes tas spējīgs nobraukt aptuveni 135 km distanci. Maksimālais braukšanas ātrums elektroniski ierobežots pie 135 km/h atzīmes. Cik ilgā laikā uzlādējami akumulatori, pagaidām netiek atklāts.

Tāpat šim elektromobilim ir bremžu enerģijas rekuperācijas sistēma un saules paneļi uz jumta, kas ar elektroenerģiju apgādā klimata kontroles sistēmu.

No elektrorozetes uzlādējamais hibrīds tikai ar elektroenerģiju spējīgs nobraukt 52 kilometru distanci un maksimāli sasniegt 120 km/h. Braukšanas režīmā, kad tiek izmantots arī iekšdedzes dzinējs, vidējais degvielas patēriņš ir aptuveni 1,7 litri uz 100 km, bet CO2 izmešu daudzums izplūdē – 39 g/km.

Sērijveida ražošanā "SEAT Leon TwinDrive Ecomotive" tiks ieviests 2015.gadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!